Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei tästä tuu mitään ku p*llu haisee ku rankkitynnyri seksin jäljiltä. Vai onko tää taas joku emätintulehdus, vaikka mitään kutinaoireita ei oo... :(

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tätä ongelmaa ei aina oo, välillä se vaan tuntuu pahenevan.

Ei siitä oo ku ehkä muutama kuukaus ku viimeks bakteerivaginoosiin tjsp. söin lääkekuurin, mut sillon oli kyllä kutinakin...

Että alkaa jo ketuttaa tää homma, ei tuosta p*llusta oo muutaku haittaa!

ap

Siis en puhu nyt mistään hiivatulehduksesta vaan siitä bakteerivaginoosista....

Vierailija:

Lainaus:

Sait pöpön heti takas mieheltäsi. Nyt vaan lääkäriin kipi-kipi ja antibiootti molemmille.

-3

ap

Oon pari kertaa käyttänyt sitä Lactalia, mitä mainostetaan telkussa. Se on kyl aika kallista! Mut inhottaa kans hajut ja kutinat yhdynnän jälkeen. Ja sillon jos partneri vaihtuu niin vaivat iskee välittömästi! Nykyiseni kanssa ollut vasta pari kuukautta ja alkaa (toivottavasti) jo vähän rauhoittumaan nää vaivat... Tosin nyt mua vaivaaa virtsatietulehdus.. Ollut kuukauden sisään 2 kpl..

Kortsu tietysti auttaa, mutta jos sitä ei haluta käyttää, niin heti seksin jälkeen ensinnäkin pissalle, toisekseen teet alapesun ja huuhtelet myös emättimen sisältä. Tunnet kyllä kun vesi menee sisälle, huuhtelet hetken ja se siitä. Mulla loppui hajuongelma siihen. Saippua ei laiteta sitten. =)

mies pesulle ennen yhdyntää. Ja nimenomaan esinahan alta pestävä hyvin laimennetulla saippuavedellä ja kunnon huuhtelu.

Toinen, harvinaisempi syy on sperma-allergia. Tarkoittaa sitä että kyseinen nainen on yliherkkä juuri kyseisen miehen spermalle. Tähän auttaa tietenkin vain kondomin käyttö.

T. ammattilainen

Mistähän tuo sitten johtunee, ootko kyselly lääkäristä?

Minä kun en oo vielä kehdannut vaikka oonkin tästä jo kärsinyt 10 vuotta... :(

ap

Siis haisee niinku vanha sissijuusto. :D

Mutta hermot menee, vituttaavituttaavituttaa ku ei semmosta päivää oo etteikö tuo p*llu renttuilis tavalla tai toisella. :P

ap

Ostakaa pari purkkia. Ja käytätte yhden koko purkin kuurina ja sen jälkeen kapseli aina yhdynnän jälkeen. Oon sitä mieltä, että mulla on hormonitasapaino jotenkin muuttunut (e-pillereiden lopettaminen vois auttaa). Auttaa kyllä! Suunkin kautta niitä voi syödä, mutta silloin kun oireilee niin myös emättimeen.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat