Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jotenkin ärsyttää, vaikken ole käynyt siellä pitkiin aikoihin, enkä osallistunut leskusteluihin. Palsta liittyi sellaiseen elämäntilanteeseen, joka meni ohi kun palsta perustettiin, enkä osannut enää aktivoitua. Nyt kumminkin vähän tympii, että minut on heitetty pihalle!

Kommentit (7)

Tuota, miksi menet suomi24n islam-palstalle, jos sinulla on siitä vain negatiivistä sanottavaa? Edustatko jotain toista uskontokuntaa ja yrität toteuttaa lähetyskäskyä? Jos vain vihaat islamin-uskoa jostain syystä, pysy poissa sieltä, eihän se ole ole tarkoitettu sinunlaisillesi, siellä on toinen palsta, jossa saa lasketella vapaammin eri uskonnoista.

Onneksi AV vielä toimii suht siististi, eli vaikka saa vapaasti kirjoittaa, ei häirikköviestejä ole juuri ilmennyt, ainakaan niin, että ne häiritsevät. Toki kantaa voi, pitääkin, ottaa, mutta esim minä, joka ajan saksalaisella, en koe tarvetta alkaa tojota-kuskeja haukkumaan, heillä raasuilla kun ei vain ole varaa ajaa oikealla autolla. Jätän siis heidän " tökkimisensä" väliin. (ehei, ei ei ei, en vai malttanut ... )

Minun aloitteestani perustettiin kaupunkimme keskutelupalsta suomi24n sivustoon. Pari-kolme-vuotta meni ok, sitten sinne tuli joku sheriffiksi.

Kiivaaseen tapaani olen ottanut osaa keskusteluihin alueeni asioista ja joskus tää sheriffi poistelee viestejäni ja kerran jopa blokkasivat koneeni ulos, eli en saanut enää ko. palstan viestejä näkyviin.

No, voihan noi kiertää. Näin jälkikäteen miettii, että rapatessa roiskuu, joskus tulee sanottua turhankin kärkevästi, joten ne ole tuosta mieltäni pahoittanut pitemmäksi aikaa, vaikka sillä hetkellä tuntuu tuo maailman suurimmalta vääryydeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pro-vasemmistolaiset seriffit, jotka sensuroivat mielivaltaisesti palstoja. Esim. Islam-palstalla ei saa lausua ensimmäistäkään kriiittistä kommenttia islamista. Ties minkä terroristin ovat sinne palkanneet seriffiksi.

Olen käynyt siellä silloin tällöin etsimässä tiettyihin erityisasioihin liittyvää tietoa ja vinkkejä. Palstan vakiokäyttäjät ovat kuitenkin hyvin näreissään " kyttääjistä" , joiksi kokevat kaltaiseni, siksi siellä on aina sellainen olo kuin olisi varkaissa, vaikkei minua kenenkään henkilökohtaiset asiat kiinnosta yhtään. Taidan kuitenkin jättää suosiolla palstan taakseni.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat