Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Luulen tuntevani kaikki menetelmät mutta en muka löydä nyt sopivaa. Pillereitä en haluaisi riskien vuoksi (olen vanha, läski ja tupakoin) ja kierukkaa en halua. Mitäs sitten? *Ihmettelee*

Kommentit (13)

Tolla selibaattilinjalla on aika pitkälti mentykin. Mut olis tarkoitus jonkinlaista säännöllistä seksuaalielämääkin tähän avioliittoon pikkuhiljaa vauva-aikojen jälkeen taas viritellä...Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En voi kun kehua hormonikierukkaa! Mulla on ollu se nyt 10 kk ja tosi tyytyväisiä ollaan. Ja niin vaivaton.. Ja yhtä varma kuin sterilisaatio. Itse en ainakaan viitsis ronklata minkään renkaan kanssa, siitä en tykänny yhtään!

Mä en myöskään halunnut enää kierukkaa, aiheutti kaikenlaista inhottavaa. Gyne suositteli kokeilemaan rengasta, ja siitä olen kyllä oikeastaan tykännyt. Helppo käyttää, kolme viikkoa kerrallaan ja viikon tauko. Mulla ei ole ollut sivuoireita, koska hormoonit vapautuvat paikallisesti.

Tosin tuskin sitäkään tupakoisijoille suositellaan (tosin eipä tuo ole minua koskaan haitannut. Olen siis ex-tupakoitsija).

Nyt olen menossa Essure-sterilisaatioon, sillä lapsia en enää halua ja haluan päästä eroon tästä " stressistä" , että ehkä vahingossa raskaantuisin.

Ap vielä lisää ettei suinkaan luule että nuo kaksi ovat ainoat mahdollisuudet, mutta kaikissa tuntuu olevan jotain " vikaa" ... nyt käytössä ehkäisypuikot mutta pitemmän päälle en tiedä oikeen luottaisiko niihinkään tarpeeksi...mikäänhän ei ole 100 prosenttista toki. Raskaus olisi aikalailla lähes katastofi, kaksi ihan pientä lasta ja enempään ei rahkeet riitä aikoihin...jos koskaan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat