Vierailija

Ts. mistä miehesi sinulle "nalkuttaa"

Mä itse jätän kaapin ovet auki AINA huomaamattani... mies sitten paukuttelee niitä kiinni ja jupisee mulle.

Sivut

Kommentit (25)

sanomista siitä, että "puhallan" kuumaa ruokaa ennen suuhun laittamista viileämmäksi. Olin aiemmin nimittäin moittinut sitä ruokapöydässä sotkemisesta, että sanoi ehkä siks mulle niin. Av:lla roikkumiselleni se vain nauraa.

Ei nyt valita mutta katseesta huomaa että ei oikein enään naurata:)

- röyhtäily

- Vauva kielellä puhuminen ja ns.söpöily...hih

- Kun lähden niin lähteminen kestää (pitää etsiä pompula,laittaa hajuvettä yms) ja aina alkaa hoputtaa..

...mitas muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuvittelen siis että ne ovat hassuja pikkuasioita joille voidaan yhdessä hekotella, kunnes miehen ilmeestä näen että se hassu pikkuasia muuttui juuri kaikkea muuta kuin hassuksi isoksi riidanaiheeksi.

Olen yrittänyt opetella tästä pois, mutta kerta toisensa jälkeen mun arviointikykyni pettää enkä osaa vetää rajaa leppoisan jutustelun ja sen välille mitä mies pitää hänen nolaamisenaan.

-Sotken paljon, enkä siivoa jälkiäni

-piereskelen pahanhajuisia pieruja

-stressaan turhasta

-jään aina miettimään ja vatvomaan asioita, kun miehen mielestä pitäisi toimia heti välittömästi

-jne.

- olen äärettömän lyhytpinnainen, kaiken pitää tapahtua HETI

- kiroilen liikaa

- sanon ihmisille suoraan asioita

- hommat jää usein kesken päiväkausiksi ja hommaan liittyvät kamat on levällään sen ajan

- unohdan saunan pellin auki aina

- olen laiska siivoamaan

- murehdin raha-asioita liikaa etukäteen

Tiedän silti, että ainakin nämä ärsyttävät:

- jätän kaapinovet auki

- en laita uutta roskapussia tilalle kun vien täydet ulos

- jätän tavaroita lojumaan

- varsinkin kahvi- ja teekupit tuppaa jäämään tietsikan tai olkkarin sohvan viereen

- leipäpussi jää auki

- taskut ja käsilaukku on täynnä papereita, joiden seasta pyydän etsimään kännykkäni

- annan lasten sotkea enemmän

- jätän valot päälle

- jos en saa unta, en anna miehenkään nukkua

Unohdan lämmittää taloa ja panna ulko-oven lukkoon. Jätän aina meikkipussin lavuaariin kun sille ei ole mitään pöytää vessassa. Vedän auton istuimen lähemmäs rattia ja sitten mies murjoo itsensä kun sulloutuu kuskin paikalle minun säädöillä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat