Vierailija

Olen alkanut nähdä näkyjä.. en kehtaa mennä hakemaan apua.

Syön jo masennuslääkkeitä, mutta nyt ollut taukoa noin parisen

kuukautta(rahat ei riittänyt ostaa lääkkeitä).

Näkyjä olen nähnyt nyt parin vuodensisään ja nyt lisääntyneesti...

sellaisia mustia varjoja. Apua, en viitsi miestä herättää aina. Viimeksi

eilen näin ollessani mieheni kanssa! Hän ei nähnyt mitään :(

Hän ei kommentoi asiaa ikinä mitenkään.

Sivut

Kommentit (37)

Pitänee varmaan mennä lääkäriin. Mitä muita merkkejä ms tauti tekee? Olen viimeaikoina jotenkin ontunut kävellessä. Jotkut jopa luulleet minun olevan humalassa. Itse pistän sen huonon tasapainon piikiin ja jännittämisen sos. tilanteissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Neuvoisin sinua kyllä käymään lääkärissä jo oman mielenterveytesi vuoksi. Voihan se olla ihan neurologista tai väsymykseen liittyvää. Ainakin lääkäri osaisi sulkea mahdolliset sairaudet pois.

Ja ehkä voisit pyytää pappia siunaamaan talon. Sekin voisi auttaa sinua.

Milloin joku liikkuu missäkin, mutta aina yleensä sivusilmällä ja nimenomaan pimeällä. Olen myös aika herkkä kaikille kauhuleffoille, mutta nämä eivät ole ihmeemmin minua säikäyttäneet, kun olen osannut järkeistää asian vain hämäränäköön, tms liittyväksi asiaksi.

Vierailija:

Lainaus:

Pitänee varmaan mennä lääkäriin. Mitä muita merkkejä ms tauti tekee? Olen viimeaikoina jotenkin ontunut kävellessä. Jotkut jopa luulleet minun olevan humalassa. Itse pistän sen huonon tasapainon piikiin ja jännittämisen sos. tilanteissa.

ap

Mene hyvä ystävä lääkäriin ja kerro oireistasi. Ei se ota jos ei annakaan. Koita jaksaa!

Toinen asia ois jos alkaisit täysillä sekoileen etkä hakis apua!

Mul on kaks esimerkii: Tätini sairastu skitsofreniaan ja alko nähdä käärmeitä koko ajan vaan enemmän, kunnes joutui sairaalaan. sekä

Mieheni, joka oli ennen masentunut ja näki myös varjoja silmäkulmassaan.

Oli asia mikä hyvänsä, aiemmin mainitsemani tai muu, kannattaa hakea hoitoa, enne ku on myöhästä!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat