Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

uuteen hyppääminen? kertokaahan omakohtaisia kokemuksianne? voiko onnistua???

Kommentit (3)

eikä siitä mitään tullut. No uusi mieskin oli tavan naistenkaataja, ja tämän tiedostaminen haittasi omaa suhtautumista koko suhteeseen.

Pääsääntöisesti sanoisin, myös mitä muualta kuullut, että ei onnistu. Toki poikkeuksiakin on, mutta jos vanha pitkä suhde on ollut edes suht. tyydyttävä, niin tokihan se on käsiteltävä ensin loppuun ennen kuin voi uuden aloittaa puhtaalta pöydältä - ellei se uusi kumppani sitten halua osallistua asian käsittelyyn. Kai sellaisiakin sielunparantajia jossakin on, mutta raja tulee kai äkkiä vastaan.

Useinhan sitä uutta suhdetta pitää sellaisena surun tukahduttamisena. Sitä jää uuteen suhteeseen, vaikka pieni ääni sisällä sanoisikin, ettei tämä ole ihan sitä, mitä hakee. Kovin kauaa sitä surua ei voi sillä tavalla pitää pinnan alla. Sitten vuoden, parin päästä herää todellisuuteen ja eroaa. Näitä tapauksia on paljon tuttavapiirissä.

Itse kyllä hyppäsin uuteen suhteeseen aika pian edellisen päätyttyä. Oli tosi omituista, että samalla kun nautin uudesta rakkaudesta, itkin edellisen miehen menetystä. (Tätä en näyttänyt uudelle miehelle.) Minusta oli luonnollista surra eroa, sillä edellinenkin suhde oli ollut minulle tärkeä ja olin rakastanut sitä miestä tosi paljon. Mutta kun toinen mahtava ihminen tuli vastaan pian eron jälkeen, halusin ottaa tilaisuudesta kiinni ja aloittaa seurustelun, vaikka minulla luurangot kolisivatkin kaapissa. Nyt ollaan oltu jo pitkään onnellisesti naimisissa ja meillä on lapsi. En usko, että me koskaan erotaan. Sitoutumisemme suhteeseen on vahva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat