Vierailija

ja tää ei ole provo. ollaan paneskeltu pari kertaa. tää mies on 40 ja mä olen 20v. miten voisin kertoa äidille? vai onko parempi jättää kertomatta? neuvoja mammat!

Sivut

Kommentit (20)

Eräs tuttu rupesi seurustelemaan entisen isäpuolensa kanssa, sen jälkeen kun äiti ole lempannut isäpuolen pihalle. Ja tää isäpuoli oli kuitenkin ollu tutun elämässä jo siitä asti kun tuttu oli ihan pieni.

No, välit meni äitiin hänellä, mutta ei tuntunut häiritsevän.

Mä tiedän myös miehen joka on nainut poikansa tyttöystävää ja oma vaimo makasi samassa sängyssä sammuneena. Joo, inhottavaa, mutta ihan täyttä totta.

Itse olin avoliitossa 22v vanhemman miehen kanssa ja lopulta mulla oli myös suhde sen pojan kanssa. Sairasta, tiedän.

Lopeta se suhde nyt, siitä ei aiheudu kenellekään mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lopeta tosiaan suhde tuohon äitisi mieheen heti. Keskustele asiat hänen kanssaan selviksi. Aika epäkypsä mieskin, että alkaa suhteeseen puolisonsa tyttären kanssa. Mies kuitenkin jo elämää nähnyt ja osaa vetää oikeista naruista, että sinut tuohon hommaan saanut ryhtymään. Suhteen lopettaminen heti on tärkeää ja myöhemmin jonkin ajan kuluttua olisi hyvä keskustella myös äitisi kanssa aiheesta. Asia on hänellekin todella vaikea.

mulle on käynyt tosi nolosti. Miesystäväni suuteli äitiäni silmieni alla.. Ja hitto kun äiti oli sit ylpee, että tyttären miesystävä vaikutti olevan enemmän hänestä kiinnostunut..

Oksettavaa ei voi muuta sanoa olipa äitisi mies joko isäsi tai joku muu uusi mies.

Lopeta heti ja ymmärrä olla hiljaa pahoittamatta äitisi mieltä. Jos kyseessä on isäsi olette sairaita molemmat.

Oletko täysi-ikäinen?

on menny niiiin tylsäksi, kun trollitkin on tätä tasoa. Teinejä palsta täynnä.

Niin ja ap vois ottaa selvää mitä provo tarkoittaa..

Alotetaan vaikka tästä provo=provosoida!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat