Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ei tee itse mitään, siihen viittaavaa. Ihmetyttää, uusi miesystävä on siis kyseessä.

Kysyin häneltä että olenko minä liian aktiivinen, kun hän ei tee mitään, niin hymyili vain, outoa.

Kommentit (13)

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Johtuen siitä, että on liian monesti ammuttu alas. Nyt vaan odotan, että koskahan sille muijalle käy. Mulle kun käy aina, niin ihan täysin naisen ehdoilla mennään.

Aivan sama juttu meillä. Ei sitä vaan enää viitsi edes ehdotella mitään koska mitään ei kuitenkaan tapahdu. Sekstaillaan silloin kun nainen sitä haluaa.

En osaa edes kuvitella muunlaista suhdetta.

Minäkin ilmoittaudun tähän kerhoon :-( Seksiä kerran kuussa ja jos tohtii muulloin viritellä keskustelua aiheesta, on ihan sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Johtuen siitä, että on liian monesti ammuttu alas. Nyt vaan odotan, että koskahan sille muijalle käy. Mulle kun käy aina, niin ihan täysin naisen ehdoilla mennään.

Aivan sama juttu meillä. Ei sitä vaan enää viitsi edes ehdotella mitään koska mitään ei kuitenkaan tapahdu. Sekstaillaan silloin kun nainen sitä haluaa.

En osaa edes kuvitella muunlaista suhdetta.

ap on innokas pedissä ja halukas :) Jospa mieskin saa rohkeuden tehdä aloitteen ja yllättää minut. Sitä odotellen teen itse aloitteen ja pelkään saavani pakit

Kuka nyt niin tampio olisikaan, että pettää jos kaikki on niin ihanaa ja täydellistä?

Vierailija:

Lainaus:

en petä koskaan :) Ei kuulu luonteeseen, mieluummin oma rakas ja ihana mieheni kuin joku puoli-villainen tuttu...

suhteessa olla uskollinen jopa 17-vuotta, vaikka mies ei mikään ihanuus viimeisenä 10-vuonna ollutkaan vaan täys alkkis ja seksiäkään ei saanut kuin hyvin harvoin, kukas nyt päissään saa kalunsa pystyyn.

Heh, eron jälkeen olin yksin reilun vuoden, nyt sitten uusi rakkaus elämässä...

ei tipu tekstiä exiltään? Voin ainakin olettaa niin... Hitsi ja itse kun haluan seksiä säännöllisesti joka päivä parikin kertaa päivässä... Edellisessäkin suhteessani seksi oli tärkeä elementti parisuhdetta :)

no kaippa hän oppii aloitteellisemmaksi joskus

Sitten erehdytään pettämään ja on elämä pilalla. Seksin vuoksi. Meillä on myös niin päin, että oma libidoni on kahdeksanteen potenssiin verrattuna puolison viriiliyteen. Pettämiseen ryhtyminen ei kuitenkaan kuulu luontooni, vaan ennemmin tyydyn omaan apuuni kuin johonkuhun, joka kuvittelee olevansa puolisoani parempi. Joka tapauksessa, harvoista kerroista huolimatta, en usko, että kukaan pystyy tyydyttämään minua yhtä täydellisesti kuin hän. Satunnaisen tuttavuuden kanssa touhu olisi luultavasti pelkkää räpellystä, niin pitkälle hiottua yhteistyömme on kotisängyssä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat