Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (5)

ole niin merkittävästi huonompi kuin joku toinen; kyse on vain siitä, että omassa parisuhteessaan sitä haluaisi, ja pitäisikin, olla se kaikkein paras toiselle...Jos oikeasti koet, että olet miehellesi joku korvike vain, miksi olet ylipäätään lähtenyt suhteeseen hänen kanssaan tai jatkat suhdetta? Ihan varmasti nimittäin voit löytää rinnallesi sellaisenkin ihmisen, joka rakastaa sinua juuri itsesi tähden ja jolle olet se paras mahdollinen!

Mutta näille muille vastaajille haluaisin kyllä sanoa, että voihan asia olla ap:n kuvailemalla tavallakin...Miksi ex:ssä pitäisi olla aina jotain vikaa?

Voihan tosiaan tämä ap:n miehen ex olla mukava, kaunis ja fiksu, ihana ihminen. Miksei voisi? Ja mies voi olla edelleen rakastunut exäänsä. Voihan olla, että tämä ex yksipuoleisesti koki, ettei suhde toimi tai että hän ei ylipäätään halua olla suhteessa ja jätti siksi miehen (ja onhan ero voinut olla ihan kohteliaasti hoidettu)...Mitä tekee silloin exäänsä edelleen ihaileva ja rakastava mies? Joko on yksin, sillä eihän sille minkään mahda, jos toinen jättää. Tai sitten alkaa jossain vaiheessa suhteeseen "toiseksi parhaan" vaihtoehdon kanssa.

Itsekin olen eronnut parista miehestä, joista en suhteen päätyttyäkään pysty löytämään mitään vikaa. Ihania, hienoja ihmisiä. Toinen heistä jätti minut yksipuolisesti (ja teki sen ihan siististi ja kohteliaasti, enkä syytä häntä mistään. Hittoako hän sille mahtoi, jos ei ollut minuun samalla tavalla rakastunut, kuin minä häneen). Olin tämän suhteen jälkeen lähemmäs 3 vuotta sinkkuna, sillä olin edelleen täysin rakastunut tähän mieheen, joka on kaikkea, mitä mieheltä voi haluta; fiksu, kohtelias, kiltti, luotettava, komea jne. JOS olisin noiden vuosien aikana alkanut seurustella, olisi uusi mies todennäköisesti ollutkin minulle vain korvike, ja "paperilla" jäänyt kaikessa kakkoseksi exälleni. Onneksi tajusin olla aloittamatta suhdetta, ennen kuin pääsin exästä yli. Nykyistä miestäni minun ei enää tarvitse verrata tähän exään.

Mutta ymmärrän siis kyllä, jos joku muu ei halua tai pysty olla yksin niin kauan, että pääsee exästään yli; tämä kun voi viedä vuosiakin. Valitettavasti ON suhteita, joissa nyksä on exään verrattuna se "toiseksi paras".

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat