Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihan muutamalle vain, kerro itsestäsi, avaa sydämesi ja kerro miten voin sinua auttaa?

<3

Sivut

Kommentit (70)

Jään tänne mietiskelemään sanojasi. Ja minulla on sinisiä orvokkeja ulkona amppelissa ! :)

Et varmaan nähnyt minulle enempää kun et vastannut kaikkiin kysymyksiin, ehkäpä sitten seuraavalla kerralla. Lämmin kiitos ja hyvää kesää sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sanoit että tämä vanha nainen katselee onnellisena lapsiani, voivatko lapseni kaikesta huolimatta hyvin? Voinko antaa vihdoin itselleni anteeksi? Joku ennustaja puhui minulla majakasta jota en ole vielä löytänyt, oletin tästä että nyt rinnalla oleva ihminen ei vieläkään ole minulle se oikea, onko tähän asiaan apua? Kiitos... -7-

Sielunsisar - onko minulla sellainen:))))

Olemmeko kohdanneet täällä, mistä minut tunnistit?

Tiedätkö, olin kamalan huojentunut kun päätin että EN hae sitä paikkaa, mutta olen saanut paljon rohkaisua sen hakemiseen. Tämä on todella vaikea valinta sillä koen että otan jotain lapsiltani ja perheeltäni pois jos sen valinnan teen - ikään kuin menettäisin heidät (en ehtisi olla heidän kanssaan). Peloissani olen!

Aurelia *halaa sielunsisarta*

Vierailija:

Lainaus:

Mikähän siinä on, että kukaan " näkijä" ei pysty näkemään minulle mitään? Moni yrittänyt. En mielestäni ole sulkeutunut. Osaatko sanoa? Pelottaa, että kaikki näkevät jotain kamalaa, eivätkä halua sanoa :(

2

Ei kyse todellakaan ole siitä, että näkijät näkisivät jotain pahaa eivätkä sitä haluaisi kertoa. Kyllä useimmat ne pahatkin asiat kertovat, mutta eivät tietenkään suoraan. Sinun kohdallasi kyse on vain siitä, että sinun ei haluta tietävän tulevaasi. Se on niin yksinkertaista. Jos tietäisit, jättäisit huomaamatta jotain tärkeää, oppimatta jotain oppimisen arvoista. Eikä sitä haluta sinulta riistää. Siksi siis tulevasi säilyy yllätyksellisenä. Älä siis plekää :)

Vierailija:

Lainaus:

Aura kiinnostaa erityisesti. Ja kaikki henkiseen puoleen liittyvä ;)

Kyselisin vielä, että näkyykö onko tulossa lisää lapsia?

Aurassasi on paljon punaista. Se on elämän energiaa, elinvoimaa. Sinulla taitaa olla hyvä terveydellinen tilanne, vastustuskykysi on hieno. Keltaista on joukossa myös, se kuvastaa iloa ja positiivista asennetta elämään. Huumorintajua ja kykyä löytää kaikesta ne hykerryttävät, sydäntä ja mieltä kutkuttavat ihanat jutut. Pieniä pilkahduksia turkoosia, kuvastaa sitä että ymmärryksesi maailmankaikkeudesta, sen luojasta, ja henkisestä elämästä on heräilemässä. Sinussa on keveyttä, näen paljon perhosia ympärilläsi. Aivan kuin olisit metsän lapsi, säilyttänyt sen viattomuuden sydämessäsi, lapsen uskon elämään ja sen ihaniin ihmeisiin :)) Kaunista :)

Vierailija:

Lainaus:

Olen 31v, vaalea kahden pienen lapsen äiti. Elämässäni on kaikki tällä hetkellä kunnossa, mutta olen hiukan synkkäluonteinen ja elämän ilo on usein kateissa. Mistä sen löytäisi? Ärsyynnyn myös herkästi pienistä jutuista ja kyseisestä asiasta kärsin kovasti, sekä myös mieheni : ) Voitko auttaa? voitko kertoa jotain edellisistä elämistäni? Tälläiset asiat ovat kiinnostaneet minua kovasti. Saavatko lapseni hyvän elämän?

Sinulle välitän tasapainottavaa energiaa. Keskity, sulje silmäsi, niin tunnet sen :))

Energiaa välittäessäni sinulle näen ojennettavan ihania sinisiä orvokkeja :) Niiden sanotaan täyttävän mielesi rauhalla ja ilolla, seesteisyydellä. Kerää niitä ympärillesi, vaikka vain mielen tasolla jos et muuten. Ne auttavat sinua pysymään tuossa tyyneyden olotilassa :)

Kehoitetaan sinua myös hiljentymään kerran päivässä.. kokeilemaan meditaatiota. Se olisi suureksi avuksi sinulle.

Enkeleitä :)

Juuri muuttanut avoliittoon. Eronnut talvella.

Haluisin tietää miten tämä elämä tästä sutvaantuu? Olenko oikealla tiellä. Miten koet tän hetkisen tilanteeni ja mielenrauhani? Mikä tahansa tieto auttaa.

Lukaisin vasta nyt tämän ketjun. -Ja harmi kun myöhästyin, aurakatselmus olisi kiinnostanut.

Mutta palautetta voin antaa pelkän ketjun lukemisen takia. Tulin hyvälle mielelle, kyynel tuli silmäkulmaan. Oma edesmennyt sukulaiseni muistui mieleen. Enkelit livahtivat ajatuksiini, ja kiitollisuus omia enkeleitäni kohtaan tuli mieleeni. Jospa saisin sinut välittämään kiitoksen omasta puolestani suojelusenkeleilleni. On ihanaa että joku vaivautuu tännekin palstalle kirjoittamaan sydämellä eikä aina vain törppöjä provoaloituksia. Kiitos että aloitit ketjun ja paina villaisella nuo skeptikkojen älähdykset. Kyllä hekin joskus näkevät elämän kauneuden.

Enkelin siipien havinaa sinulle. :)

Vierailija:

Lainaus:

Juuri muuttanut avoliittoon. Eronnut talvella.

Haluisin tietää miten tämä elämä tästä sutvaantuu? Olenko oikealla tiellä. Miten koet tän hetkisen tilanteeni ja mielenrauhani? Mikä tahansa tieto auttaa.

Näen vanhan naisen. Hän hymyilee, silmänsä tuikkivat rakkautta. Hiuksensa ovat nyt jo harmaat, kiinni siodtut, mutta nuoruudessaan ovat olleet kauniin ruskeat. Hän on hieman pyöreähkö, kätensä kovin pehmoiset ja lämpimät. Hän hymyilee, nyökkää. Saan viestiä, että nyt voit jo hengähtää. Ei ole mitään hätää, ole rauhassa. " Sinulla on seuraa" sanoo tuo vanha nainen. Ymmärrän, että hän on seurassasi, katselee onnellisena, tyytyväisenä elämääsi, suloisia lapsiasi. Suuri rakkaus välittyy hänestä.

:) Enkeleitä polullesi, ystävä.

Miksi sinä olet tässä ketjussa? Mikä sinua tässä kiehtoo? Jokin, koska tänne olet jo kirjoittanut enemmän kuin yhden viestin. Jokin, koska et pysty olemaan avaamatta tätä :) Tiedätkö ne yöperhoset, jotka hakeutuvat valonlähdettä kohti, vaikka toisaalta eivät pidä koko valosta?

Olet oikeastaan aika suloinen ;)

Enkelisi välittävät sinulle yhden sanan: Rohkeus.

Ole rohkeasti juuri sitä, Mitä Olet. Sinun sydämesi tietää jo oikean ratkaisun, huomaatko? Se on se keveys, se ilo, riemu, jonka tunnet sen pelon takaa. Poista pelko, ole rohkea! Älä tyydy siihen, mihin pelkosi sinua pakottaa. Ole rohkea, tähtisisareni, ja astu tuosta ovesta joka sinulle on jo raollaan!

Iloa ja valoa! :))

Ja rakasti meitä niin paljon, että kuoli puolestamme. Hän on ääretön rakkaus.

Kaikki nuo henkioppaat ja näkijät ja vastaavat ovat pimeydestä lähtöisin, ja niiden tarkoitus on vain eksyttää ihmisiä pois Jumalan yhteydestä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat