Vierailija

Olimme yhden ainoan kerran ilman ehkäisyä mieheni kanssa. Tästä vasta kolmen viikon päästä sain positiivisen testin tuloksen. Ultran mukaan vauva on hedelmöittynyt viikko tuosta ehkäisyttömästä kerrasta. Miten se voi olla mahdollista? Tiedän kyllä että siittiöt voivat elää jopa 3 päivää mutta että viikko?? Olen aivan hämilläni.

Ultran mukaan laskettua aikaa siis siirrettiin vaikka tiedän milloin hedelmöitys on voinut olla mahdollinen ainoastaan.

Kommentit (10)

Mulla tilanne päin vastoin, olin vain 1 kerran miehen kanssa ja sanottiin, että hedelmöitys tapahtunut viikkoa ennen, kun olin miehen kanssa. Se nyt ei sentään ole mahdollista. Epäilin korkeintaan ufo-miesten vieneen minut öiseen aikaan. Mutta lapsi oli kyllä kumppanini näköinen :-)

Olin ultrassa viikoilla 8 ja 13 ja sikiö vastasi raskausviikkoja. Raskaus meni viikon yliajalle eikä lapsi ollut mitenkään yliaikaisen oloinen. Minulle siis kävi juuri niin, että heti kuukautisten aikaan olin yhdynnässä, mutta hedelmöityin vasta viikkoa myöhemmin.

Mielestäni sekin olisi ollut outoa, jos ovulaatio olisi tapahtunut yhdynnän aikoihin, heti kuukautisten jälkeen.

Tämä oli outo kokemus senkin takia, että kärsimme kolmen vuoden ajan lapsettomuudesta esikoista yrittäessämme ja sitten pikkukakkonen saa alkunsa " varmoina päivinä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen täysin varma siitä, että hedelmöitys tapahtui sillä yhdellä kerralla, eikä 10 päivän päästä kuten lääkäri väitti. Ellei kyseessä sitten ole uudestisyntynyt Jeesus... ;)

Niin tai näin, poika on tuossa, hän on ihana ja terve, vaikka en edelleenkään tajua miten hän voi olla olemassa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat