Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

brasilialainen bikinirajaus?

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ajelen myös, mutten kaikkea pois.

Olen harrastanut suuseksiä naisen kanssa, jolla oli kyllä kaikki karvat tallella, enkä voi suositella, kivempi olis ollu ilman. ;)

No niin, tulipas tunnustus!

Sheivata karvansa siihen tyyliin kun parhaaksi näkee?

Itse trimmaan puskani ihan vain koska en pidä siitä pehkosta. Tulisi kyllä konflikti jos mies yrittäisi estää.

monet jo sheivaile ja kaikenlaista muutenkin näy ja löydy, ettei uimahallissa tartte lapselle mistään imemisistä ja lutkutteluista puhua. Lapselle voi sanoa, että jokainen hoitaa puutarhaansa, hiuksiaan, kulmakarvojaa, kynsiään ym. ym. ym. ihan miten itse haluaa. Kyllä lapsi sen käsittää.

Meillä mies siistii paikkoja myös. Paremman näköistä se on ainakin mun mielestä.

Tai sitten on nähty vain yhden tyypin alapääkarvoitus joka ei satu sheivailemaan. Mutta kyllä tuo on nykyään ihan tavallista että miehetkin sheivaa. Mitä kummaa siinä on? Ja miten se liikuttaa teitä jos naapurin Pentti sheivaa?

mutta kainalot ja alakarvoituksen siistiminen on jees. Jos on hyvännäköinen kundi ja kainaloista roikkuu karmeat afrot niin yököttää sama ottaa suihin jos elimen joutuu ensin etsimään pensaasta.

Ihan posliinista alapäästä en miehellä pidä (tosin ei se nyt kauheasti haittaakaan, on se kivempi kuin puskallinen karvoja), mutta sellaisella muutaman millin terällä ajettu miehen alapääkarvoitus on ihana!

Tämä tyyli sopii myös karvaisille miehille, jotka haluavat siistiä itseään (kalju läntti peniksen ympärillä muuten karvaisessa miehessä näyttää hassulle).

En ole tavannut miestä joka sheivaisi jalkojaan, mutta sellaisia kyllä, jotka sheivaavat rintakarvojaan.

Ajelkoot mistä vaan jos haluavat, ei haittaa minua! Tosin kelpaa minulle mies karvoineenkin, mutta ajellut kainalot ja siistitty alapää ovat kyllä plussaa. =)

Kyllä meilläkin mies sheivaa alakarvojaan :) Ei nyt ole käynyt missään erikseen niitä poistattamassa (siitäkään en pahastuis), mutta sen kun tosta eestä pois saa, ni sen sheivaa! Ja tosissani komppaan ysiä siinä, että suuseksi on hullun paljon hauskempaa ja mukavempaa, kun vehkeen ympärystö on kalju :P Karvojakaan en paheksu, mutta kyllä kalju on ihan ykkösjuttu!! :D

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat