Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä ihan peräaunuksesta meiän kone ja en tiedä et mikä auttais... Kuva jumittuu ja koko systeemi on muutenki ihan hidas. Auttaisko koneen tai kortin vaihto, vai onks kyse alueesta jossa asutaan? Pientaloalueella ihan isos kyläs ja kaapelin kautta telkkari siis.



Heitän koht boksin seinään!!!

Kommentit (15)

No sittten voisi vaihtoehto olla satelliitti. Kaapeli tulee aina samasta yhtiöstä. Canal Digital voi kuukauden testata ja palauttaa sitten jos ei toimi. Kaapelissa on kk-irtisanomisaika.

Lautanen on nykyään aika pieni. Mitä kanavia te katsotte kaapelista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

toimii aina. Laite on ollu meil jo puolisen vuotta ja näit katkoksii on aika usein. Vituttaa vaan maksaa jostain joka ei toimikaan ja sit viel telkkariluvat siihen päälle. Onks kellään toimivaa kaapelidigiä ja kuinka sellasen sais?

Harvoin vika on kortissa vaan yleensä boxissa. Onko boxi ollut teillä kauan? Ohjelmistopäivitys voisi auttaa asiaa. Soita asiakaspalveluun ja seloista tilanne, taikka mene käymään kaapeliyhtiössä.

Vikahan siis saattaa olla joko boxissa tai kortissa tai ohjelman lähetyksessä.



Yleensähän on se 14 vuorokauden palautusoikeus, mutta jos boxi on viallinen ja kuitti on niin ehkä sen saa palautettua myöhemminkin. Ellei saa, ja boxi on viallinen niin onhan olmassa takuu. Jos takuu on ummessa niin no can do.



Kortin taas voi testauttaa firmalla. Eli ota yhteys sinne Lumoon ja sano että kortti ei oikein toimi kunnolla, pyydä heitä testaamaan se (eli laittavat sulle palautuskuoren jossa lähetät kortin testiin). Jos kortti toimii siellä muttei teillä, vika on jossain muualla. Jos kortti nykii Lumollakin, sun pitis saada uus kortti.



Ja sittenhän on se vaihtoehto että ette asu kunnon peittoalueella jolloin lähetys nykii ja pätkii. Sille taas ei voi oikein mitään.

Käy varmuudeksi mulkasemassa Digitan sivuilta peittoalue... Jos on siinä peittoalueen reunamalla niin voi olla että lähetys pätkii jne.



Saannen kysyä että mikä kortti (siis onko esim CanalPlus jne.) ja minkä merkkinen digiboxi?

Aattelin käydä tuppaamassa sen takasin liikkeeseen ja sanoo et seuraavaa laskua en maksa, jos ei ala pelittää. Mitkä on kuluttajan oikeudet?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat