Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

LOPETTAKAA nuo joutavat vatvomiset kyseisetä jutusta!! sitä ei vielä voi varmuudeks sanoa edes vielä, onko juttu ihan noin vaa tossa tolleen, kuinka se on kerrottu julkisuuteen!

Pienikin pikkuseikka voi kääntää koko jutun toisinpäin! esim. apuri onkin ollu joku terveydenalan ammattilainen yms---

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ne lapset ovat varmasti kuolleet, ja hyvin todennäköisesti olisivat hengissä vielä ilman kotisynnytysextremeurheilua. Jos jutusta tulee lisää seikkoja ilmi niin todennäköisesti vain raskauttavia asianhaaroja...eli tarkempia syitä siihen, miksi kotisynnytys oli ehdottomasti epäsuositeltava, esim. vauvojen tarjonta tai raskauden muu kulku. Monikkosynnytys on joka tapauksessa aina riskisynnytys ja kotisynnytyksenä vielä vaarallisempi, ja kotisynnytys ilman alan ammattilaisen apua on aina riski, ja monikkokotisynnytys ilman alan ammattilaisen apua on silkkaa hulluutta. Ei mitään sellaista voi tulla ilmi, mikä näitä tosiseikkoja muuksi muuttaisi.

Vierailija:

Lainaus:

Mä olisin hemmetin peloissani, jos kaikkien mielestä kyseessä olisi ollut vain huono tsägä. Ja että sellaista sattuu.

Keskustelun taso ei välttämättä ole maailman paras, mutta todistaa, että suurimmalla osalla suomalaisista on järki ja tunteet kohdallaan!

Ei AV suurta osaa suomalaisista edusta. Vaikka muuten olenkin sama mieltä, että kyllä varmaan suurimmalla osalla suomalaisista, ihmisistä ylipäätään, on järki ja tunteet tallella. Kyseinen tapaus oli ainutlaatuinen ja harvinainen poikkeus. En ymmärrä, miten " äiti" olisi voinut olla ns. terveiden kirjoissa. Kannattaisin raskaanaolevien pakkohoitoa. Kriteereinä tupakka, alkoholi, huumeet ja esim. " luomuhörhöily" . Luomussa en näe mitään pahaa, mutta hörhöilyssä kylläkin.

Menikö nyt pikkasen ohi sulta, MISTÄ tässä on kyse????

Nuori luomuhörhö äiti, joka väkisin haluaa elämysmatkailla synnytyksensäkin (kun se olis niin ihqua saada kertoa mun frendeille, et Mica avusti mua... jne), ja samalla tietoisesti TAPPAA LAPSENSA!!!! MOLEMMAT!!!!

SE pistää vihaksi.

T. 4

Jotta kaikenlaiset luomuhörhöt ymmärtäisivät olla eläysseikkailematta synnytyksensä kanssa...

Tyhmät nuoret luomuäidit!!!

Vihaksi pistää.

Mä olisin hemmetin peloissani, jos kaikkien mielestä kyseessä olisi ollut vain huono tsägä. Ja että sellaista sattuu.

Keskustelun taso ei välttämättä ole maailman paras, mutta todistaa, että suurimmalla osalla suomalaisista on järki ja tunteet kohdallaan!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat