Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

korkeat HCG arvot!

mul 20.6 hcg oli 590 ja nyt 25.6 3355, onneks sattu mukava lääkäri kävi heti tarkistamassa..löyti ruskuaispussiksi sopivat valkoisen alueen sekä kohtuallas oli suurentunut..sikiön sydäntä ei vielä näkynyt eikä pituutta voinut mitata ku on tuo vaavi vielä niin pieni!! Onko kenelläkään teillä kokemuksia korkeista hcg arvoista..ku mun viikoilla sen pitä olla jotain 1500..JOKO RYPÄLERASKAUDEN OLISI PITÄNYT NÄKYÄ?? ajattelin etten lähde lisätutkimuksiin mikäli en ala vuotamaan tai tule huomattavan kipeäksi. Neuvolaankaan en ole vielä uskaltanut varata aikaa...

Kommentit (3)

.. näin, että sulla on viikkoja 5+3. Mulla oli HCG 5+0 vielä korkeampi 5300 ja se oli lääkärini mukaan oikein hyvä. Yksi sikiö on kohdussa ja kehittynyt ainakin tähän asti normaalisti, nyt rv 9+2 ja viimeisin ultra oli 8+3. Eiköhän sulla ole kaikki kunnossa!!!

Ainakin arvo nousee normaalisti! Alkuraskaudessa sen pitäisi suunnilleen tuplaantua 2 vrk välein. En tiedä miten HCG rypäleraskaudessa käyttäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ku itse niin huolestuin..ku lääkärikään ei selitellyt hcg arvoa. Sano vain että käydään heti tarkastamassa mikä on vauvelin tilanne!!!

ihana ku on muitakin!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat