Seuraa 

korkeat HCG arvot!

mul 20.6 hcg oli 590 ja nyt 25.6 3355, onneks sattu mukava lääkäri kävi heti tarkistamassa..löyti ruskuaispussiksi sopivat valkoisen alueen sekä kohtuallas oli suurentunut..sikiön sydäntä ei vielä näkynyt eikä pituutta voinut mitata ku on tuo vaavi vielä niin pieni!! Onko kenelläkään teillä kokemuksia korkeista hcg arvoista..ku mun viikoilla sen pitä olla jotain 1500..joko rypäleraskauden olisi pitänyt näkyä?? ajattelin etten lähde lisätutkimuksiin mikäli en ala vuotamaan tai tule huomattavan kipeäksi. Neuvolaankaan en ole vielä uskaltanut varata aikaa...

Kommentit (3)

mulle kans ehoteltiin kaksosia, mut kiitos..helpotti!! Pää kylmänä eteenpäin! viikko kerrallaan! Sitä on alku viikkoina ihan sekaisin huolesta ennen ku kaikki varmistuu!!

Mulla on endometrioosi + aluksi epäiltiin ettei vauva ole oikeassa paikassa..

Ja siitä eteenpäinkin kolminkertaiset tavallisiin verrattuna. Noilla viikoilla ei näy sikiön syke, vasta n viikolta 7-8.Minulle tututpovasivat kaksosia korkeista arvoista jouhtuen,mutta yksi pikkuveli sieltä näyttää olevan tulossa. taitavat nuo arvot olla aika yksilöllisiä:)

T:Gekko rv 32+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat