Seuraa 

Joskus aina joku mainitsee täällä huutaneensa ebay:sta jotain ja kiinnostaisi tietää, miten homma toimii. Käytättekö ebay.comia vai jotain muuta ebay:tä? Miten postimaksut menevät, entä PayPal, kokonaiskustannukset? Teettekö löytöjä?

Neuvokaa avutonta, olisi kiva huudella sieltäkin joskus jotain kivaa pojalle.

Kommentit (1)

eniten ebay.co.uk, myös ebay.com ja kertaalleen myös ebay.com.au, ebay.de, ebay.es

Yleensä eBayssa myyjät ilmoittavat posti- ja pakkauskulut, jotka on enemmän kuin todelliset postikulut. Joskus ne on ilmoitettu jo kohteessa, usein saa kysyä erikseen. Aina kannattaa ajatella kokonaishintaa, eikä vain huutohintaa, postikulut välillä suhteettoman kokoiset.

Olen aina maksanyt PayPalilla, sujunut hyvin ja helposti. Siitä ei tule mitään kustannuksia lukuunottamatta sitä, että vaihtokurssi taitaa olla huono. Maksut tulevat normaalisti luottokorttilaskulle.

Kannattaa muistaa, että EU:n ulkopuolelta saattaa joutua maksamaan tullimaksuja jos ostos ei ole ihan pieni.

Joitain ihan hyviä löytöjä olen tehnytkin, mutta ei sieltäkään mitään puoli-ilmaista löydy vaan hyvä tavara menee aika hyviin hintoihinkin.

Kerran on jäänyt tavara saamatta ja rahat meni, tosin olisin ehkä saattanut saada luottokortilta peruttua, summa oli kuitenkin niin pieni, muutama euro, että jäi tekemättä mitään sen eteen. Kerran olen saanut väärän vaatesetin ja myyjä kyllä ehdotti vaihtoa, mutta olisin joutunut maksamaan itse postikulut eikä enää kannattanut. Näitä lukuunottamatta kaikki sujunut todella hyvin ja paketit tulee yllättävän nopeasti, jopa parissa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat