Vierailija

Ja suuttui, kun en päässyt menemään. Hänen mammastaan siis oli kyse.

Minä olin töissä tietysti, kun arkipäivä oli ja harvoin sitä voi vapaata saada jonkun kaverin mamman tms. kumminkaiman hautajaisiin.

Tästä hyvästä kaverini laitti välit poikki.

Hohhoijaa...

Kommentit (11)

ja tuollainen paskiainen sinä sitten olet ja nimittelet ystäväsi äitiä kumminkaimaksi. häpeä. missä on myötätuntosi? et siis aa vapaata töistä edes siksi 2 tunniksi jonka tilaisuus kestää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Dorkat, oisko ap:n pitänyt anoa palkaton vapaa päästäkseen kaverin mummon hautajaisiin. Kaikissa työpaikoissa ei ole mahdollista.

Entäpä jos ap olisi lääkäri ja jonkun av:n lukijan lapsen lääkäriaika olisi jouduttu perumaan sen vuoksi, että ap pääsee kaverinsa mummon hautajaisiin. Jeesus!

Kyseessä kaverini MAMMA eikä äiti !!!!

Ja joku aika sitten kuoli oma mammani.. silloin kaverini ilmoitti ettei kyllä pysty edes tulemaan sinne. Mutta oman mammansa tapauksessa ilmoitti mulle, että sun on tultava sinne, kyseessä on sentään tärkeä henkilö !!!!

Että silleen...

ap

Koita ottaa yhteyttä puhelimella, textarilla tai mene käymään kun ehdit. Jos kaveri ei halua ottaa vastaan tai olla yhteydessä, muista että hän tosiaan ei ole ihan oma itsensä varmaankaan tällä hetkellä.

Vaikka suhde äitiin ei olisi ollut erityisen läheinen, niin se oli kuitenkin äiti joka kuoli. Äitiä ei enää ole. Äidille ei voi enää jutella. Äidiltä ei voi enää kysyä apua.

Anna kaverille aikaa jos hän sitä tahtoo. Ja jos hän ottaa itse kontaktia sinuun, anna aikaa, kuuntele.

Ole sinä aikuinen tässä tilanteessa. Yritä ymmärtää.

En usko että välinne ovat poikki lopullisesti!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat