Vierailija

Taas kerran yksi mummo valitti, kun lastenlapset ovat jatkuvasti hoidossa. Viikot päivähoidossa ja viikonloppuisin vanhempien " omaa aikaa" varten. Tosi hienoa, kun mummu ja vaari saavat kehuskella, kuinka ovat kasvattaneet lastenlapset. Mummi on sanonut lasten " äidille" , että haluaisi omaakin aikaa, mutta tälle ei asia mene jakeluun. Mikä ihme saa kuvittelemaan, että ne herrantertut ovat lahjoja mummeille ja vaareille?

Kommentit (13)

Kyllä aikuisilla ihmisillä pitäisi olla sen verran järkeä päässä, etteivät jatkuvasti hoidattaisi lapsiaan isovanhemmilla. Itsellänikin tuttava, joka hoita päivät vieraiden lapsia ja kun " vapaa-aika" koittaa niin jo tuo tytär lauman lapsiaan mummolle hoidettavaksi.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

jos ihminen kykenee saamaan lapsen, niin hänen tulisi myös kyetä hoitamaan ne itse. Mummot ovat jo omat lapsensa kasvattaneet.

Et ilmeisesti oikein tajua tuota sanontaa, vai..?

4

jokatapauksessa sapettaa tuollainen hyväksikäyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Omat vanhempani ovat kieltäytyneet hoitamasta, tapaavat muutenkin lapsenlastaan n. kerran kuukaudessa pari tuntia, silloinkin olen aina itse mukana.

Kun ei kiinnosta, niin ei vaan kiinnosta :(

Oma äitini kerjäsi vauvoja hoitoon heti syntymän jälkeen. En antanut kun aavistelin jotain (eikä lapset kyllä ollu muuallakaan hoidossa).

Nyt on alkanut kuulumaan arvosteluja kun naapurin mummolle tuodaan lapset pari kertaa yökylään, että miten ne vanhemmat kehtaakaan tuoda niitä lapsia alituiseen hoitoon. Kyllä äitien pitäis itse hoitaa omat lapsensa ...

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä aikuisilla ihmisillä pitäisi olla sen verran järkeä päässä, etteivät jatkuvasti hoidattaisi lapsiaan isovanhemmilla. Itsellänikin tuttava, joka hoita päivät vieraiden lapsia ja kun " vapaa-aika" koittaa niin jo tuo tytär lauman lapsiaan mummolle hoidettavaksi.

Tyttären suuttumisen pelko onkin se syy, miksei asiaan sen kummemmin puutu.

Vierailija:

Lainaus:

jos ihminen kykenee saamaan lapsen, niin hänen tulisi myös kyetä hoitamaan ne itse. Mummot ovat jo omat lapsensa kasvattaneet.

Et ilmeisesti oikein tajua tuota sanontaa, vai..?

4

Isovanhemmilla on oma elämä, ei siinä ehdi lapsiaan/lapsenlapsiaan tapaamaan. Mut ei se mitään ku lapset voi lahjoa jollain krääsällä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat