Vierailija

Mitä kannattais toivoa tuliaiseks Jenkeistä? Mikä on edullista, mitä kivaa sieltä saa mitä Suomesta ei? Kodintavaraa, vaatetta, kenkiä, laukkuja, muuta?

Kommentit (13)

Victoria's secretiä

TIGin isot pullot shampoota, hoitoainetta on halpaa verrattuna Suomeen

Lasten vaatteet on edullisia ja ihania

abercrombieta kenties tai muita jenkkivaatemerkkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Just GAP ja Oshkosh ovat esimerkiksi lähes ilmaisia näillä kursseilla, meillä on monta lasta, ja vaatteitahan kuluu.

Ja dvd-levyjäkin mies tuo, siis jos kieli on hallussa, niin jotkut vanhat tv-sarjat kuten vaikkapa Mad about you tms ovat hauskoja tuliaisia.

kaikki on halpaa siellä :)

Mutta muutenkin erityisesti (puuvilla)vaattet on edullisia ja hyvälaatuisia, kun niiden pitää kestää jatkuvaa rumpukuivausta. Ja ihania lastenvaatteita löytyy. Ja kodin tekstiilejä: pyyhkeitä, päiväpeittoja (kiva pieni tuliainen matkalaukkuun ;), kankaita...

Kenkiä en haluaisi tuliaisiksi, ne pitää sovittaa. Laukut menisi, mutta niissäkn olen tarkka mallin suhteen.

Esim. juuri GAP, jota ei saa ollenkaan täältä, mutta myös Suomessa myytävät merkit kuten Tommy HIlfiger, Timberland, Ralph Lauren jne. ovat paaaaljon halvempia USA:ssa. Varsinkin jos on mahdollisuus käydä jossain outlet myymälässä. Lasten vaatteista ehdoton on Gymboree jota ei saa Suomesta.

Kengät ovat halpoja, mutta varmaan vaikeita ostaa tuliaisiksi.

Itse olen ostanut myös esim. kampaamoshampoita ja muita tuotteita (esim. Tigi, Redken) jotka ovat parhaimmillaan alle puolet Suomen hinnoista.

Oikeastaan on varmaan aika vaikeata nimetä sellaista asiaa, joka ei siellä nyt olisi edullisempaa johtuen dollarin kurssista. No, itse en kotiin löytänyt oikein mitään kivaa, jenkkityyli on jotekin sellaista koristeellisempaa. Huom! Esim. Gant ja Lexingtonhan eivät sitten ole amerikkalaisia merkkejä vaikka näin voisi ajatella

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat