Vierailija

Sellaista ei ole, koska jokaisen kanssa ei kemiat pelaa. Itsellä vakipanoni kanssa todella rivoja juttuja välistä ja sänkyhommat toimii niin mahtavasti.

Mutta taas jonkun kanssa ei ollenkaan. En voisi sanoa olevani hyvä sängyssä, vaikka moni on kehunutkin, koska toisten kanssa kun ei natsaa, niin ei natsaa ja seksi ei ole tyydyttävää.

Sama pätee myös miehiin.

Kommentit (3)

Jo se, että sanoo olevansa erittäin hyvä sängyssä viittaa tekniikan ihannoimiseen. Totta tietenkin, että toiset parempia kuin toiset.

Mulle on sanottu, että olen hyvä sängyssä ja kyllä mä sen uskon ;-) Olen aktiivinen, innostunut, rento, luonnollinen, sinut itseni kanssa ja kokeilunhaluinen. Lisäksi puhun ääneen, mistä tykkään ja kysyn mistä toinen tykkää. Tämä kyllä on esim. sellainen juttu, mistä kaikki eivät ehkä tykkäisi, mutta mun mielestä se auttaa hyvän seksielämän muodostamisessa. Miinusta siitä millainen olen sängyssä voi joiltakin tulla siitä, että en erityisesti tykkää ratsastaa ja haluan, että välillämme on vuorovaikutus. En siis osaa vaan maata lahnana paikallaan. Toisaalta plussaa saan innokkuudesta ottaa suihin ja antaa miehen nauttia - se kun sattuu olemaan minustakin mukavaa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta kiva sitä on miesten suusta kuulla. :) olenkin usein miettinyt millainen on " hyvä sängyssä" ... se että ymmärtää antaa ja kehuu miestäkin? :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat