Seuraa 

Olisiko jossakin kyseistä takkia vielä jäljellä tai jollakin käytettynä? Vinkkaa minulle;o) minna.kosonen@mll.fi

Kommentit (7)

Voi ei ONNEA kauheasti. Kateellisena täällä muistelen noita ensimmäisiä viikkoja. Vauvat on niiiiin ihania.

Mutta voisin tosiaan käydä kurkistamassa, tosin vasta maanantaina ehdin jos tuo 40% on riittävä ale. Tosin kasvaahan nuo prosentit vielä jossain vaiheessa eli odotellaanko vielä?

no ei se mitään, mä' olen odottanut et milloin palaat asiaan kun kerkeät :)

takkia (ei vpun) olen vailla Julille 116cm, jossulle 80cm, joonatanille 74cm sitä lime-turkoosi-rusk haalaria ja jerelle se ei bongo mallin lime takki missä ympyröitä 122cm ja turkoosin caiman pipon 52 tai 54... housut jossun takkiin ehkä.

tuusis ja joonatan 9vrk sylissä surffaillen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

-40% riittää mulle isompien takkiin mutta Joonatan 74cm ja Josefinan 80cm voin odotella isompaan aleen, niitä kokoja varmasti jää :)

Mä voin täältä Espoon suunnalta myös hakea sullepäin jos haluat täältä jotain, treffataan sitten taas Vantaan puolella =)

tuusis

Nolottaa kun en saa laitettua sulle viestiä niistä vaatteista, jospa nyt lomalla yritän.

Mutta Järvenpään Halinallessa oli kaikki loput reimat -40%. Tosin kauheasti ei ollut enää valikoimaa, niita caiman pipoja oli ja jotain hanskoja. muutama takki ja jonkin verran haalareita. Kävin siis tosi pikaseen katsomassa rattaita ja mies ja lapset ootti autossa.

mutta jos olet vailla jotain tiettyä voin käydä katsomassa löytyykö

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat