Seuraa 

mitä tää on? poika on 6,5kk ja ekat kuukaudet nukkumaan meno (sisälle) oli aina huutoa. 4-5 kuisena homma helpottui ja poika saateltiin untenmaille tyyliin tv:n mainoskatkon aikana. nyt on taas viikon huutanu 30min ennen nukkumaan menoa ja yöllä herää valvomaan ja leikkimään ja taas huudon kanssa takaisin uneen. imetän enää vain öisin. n 2kertaa. haluisin jo lopettaa senkin. ja sit on ihan sama onko isi vai äiti rauhoittelemassa. ollaan aika väsyneitä.... huh...

Kommentit (3)

Tosin ei tämä ole mitään verrattuna niihin alkuaikojen ilta- ja yöitkuihin, jotka kai olivat jonkinlaista koliikkia. Mutta nyt on nukahtaminen vaikeutunut ja luulen, että meillä tähän on kaksi syytä.

Toisaalta liikkumisen ja kaiken uuden harjoittelu, konttaaminen on ihan tuloillaan ja sängyssä pitää möngertää viimeiseen asti.

Toinen syy on jonkinlainen rytminmuutos, nimittäin olen huomannut, että sellaisina iltoina kun pienet iltatorkut on jääneet väliin, ei ongelmaa ole. Mutta esim. eilen kun tyttö nukkui pikku torkut tuossa klo 18 aikaan, oli yöunille meno sitten vaikeaa. Touhusi ja touhusi ja viimein suuttui kun äiti vaan yritti nukuttaa. Muistaakseni esikoinenkin jätti tuossa 6-7 kk iässä ne iltatorkut pois ja siirtyi nukkumaan vain kahdet päikkärit, joten tuo on varmaan nyt tämän kakkosenkin kohdalla ajankohtaista.

Myöskin olen huomannut, että jos päivän aikana on tapahtunut jotain jännittävää, esim. käyty kaupungilla tai kaupassa tai on ollut vieraita tms. niin heti on nukkumaanmeno vaikeampaa. Siinä mielessä on kovin herkkä tämä meidän tyttösemme.

Kuuluu ikävaiheeseen kuulemma. Meillä alkoi tuossa 7 kk paikkeilla myös, nyt neiti on jo melkein 9 kk ja edelleen jatkuu... viime yönäkin valvottiin 24-02 (olin jo siis itsekin ehtinyt mennä nukkumaan), huudettiin ja touhuttiin kunnes sitten sain lopulta nukkumaan. Meillä ei enää öisin syödä, valvotaan muuten vaan.

Eipä mulla muuta sanottavaa oikein ole kuin että pitäisi olla ohimenevää... Toivottavasti teillä menee ohi vähän nopeemmin. Tsemppiä vaan teillekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

näitä uusien taitojen oppimista mälin veikkailin. poju hakkaa unissaankin " palikoita" yhteen. =) ja olitiinhan me mökillä juhannus.

on vaan niin väsynyt, vaikka miehen kanssa vuorotellaankin et kumpikin saa nukkua välillä pitkään aamulla. oon vähän huono jättää hoitoonkaan eikä sillä oo mitään merkitystä ku yöllä kuitenki imetän. niin eihän sitä päivisin voi älyttömästi nukkua ku ei sit yöllä väsytä. tää vaan on menny jo siihen et en saa illalla unta ku kuullostelen et koska poika herää. *huokaa*

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat