Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (39)

Meillekin toi perjantai olis varmaan sopivin, kun ma tosiaan jo huomenna ja alkuviikosta jo muutakin ohjelmaa. Joten sovittaisko tuo pe kun se tuntui sopivan ainakin useimmalle, klo 13? Mites tuon paikan kanssa, Kaisaniemi tuntui herättävän vähän epäilystä, josko sitten mentäis kuitenkin tuttuun ja turvalliseen Jumboon vai kuinka?

Karssuli ja Aino reissusta juuri palanneina :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mut vaikka asuin kaksi vuotta helsingissä, en nyt saa päähäni mikä on ravintola kaisaniemi... onko se siis siellä aseman toisella puolella, kaisaniemen puiston lähellä?

.. muut päivät käy paitsi maanantai. Ajankohtana sopiva ois 12-13, vähän riippuen mihin asti pitää hilautua ;). Jumbo, Sello, Kaisaniemi, mikä vaan käy. Meidän ipana ei ehkä hirveesti arvosta jossain kahvilla istuskelua, mutta testataan ;)

Jenni

[color=#8B008B]Nostellaan näkösälle.. Mites ois sit KE tai PE niin ois vähän paremmin aikaa? Ja jos tähtäis sinne Kaisaniemeen jos paistaa aurinko, jos ei niin sit vois valkata jonkun Jumbon tms? Muita lähtijöitä, nyt ilmoittautumaan!

Mammis & Oona 3kk ja risat :))) [/color]

Sun numero multa löytyy eli jos lähdetään liikkeelle, niin soitan sulta ohjeita! Saattaa olla että jos autoilemaan lähdettäis kuitenkin jos toi kerran noin lähellä rautatieasemaa on...=)

[color=#8B008B]IIRIS on reissussa, AMY skippaa, AURORA ei halua suunnistaa.. Tulossa siis:

BEJPI

KARSSULI

MAKKARA

JENNI

KANDI

MAMMIS

kaikki siis vauvoineen..

Ravintola Kaisaniemi on tosiaan ihan junaraiteiden vieressä, eli näkyy kun juna tulee Helsinkiin, vasemmalle puolen sellanen pyöreä vanha puurakennus sen Tokoin rannan jälkeen, yksi iso puu kasvaa keskellä ravintolaa! :) Siihen on tosi helppo kävellä juna-asemalta. Mekin voidaan Oonan kanssa toimia oppaina jos haluaa.

- MUTTA kysymys kuuluu treffataanko klo 12 vai 13? Meille käy kumpi vaan. Ei olla vielä päätetty tullaanko autolla vai junaillaanko. Oli sen verran extreme päivä meillä eilen Oonan kanssa kun harjoiteltiin busseilua.. ;) hih! Siitä sitten myöhemmin lisää..

- ja vielä, nähdäänkö ravintola Kaisaniemen terassilla vai jo juna-asemalla kun niin moni taitaa sieltä tulla? (jos sitten onkin huono keli) vai vaihdellaanko tasaisesti puh.nroita?

OK, tulen vielä myöhemmin illalla surffailemaan..

Mammis & Oona 3kk+ [/color]

eiköhän mekin tulla, jos ei mitään kummaa ole juuri silloin.

paikkakin mikä vaan käy. Mites se karssulin ehdottama ulkopaikka? oisko jotain kivaa puistoa? koffin puisto bulevardin lähellä tms?

Mutta jumbo, sello yms käy myös.

Mulla ei ole kalenteria mukana reissussa mut katson kotona sit jos olette ehdottaneet jotain tiettyä päivää sille 29 viikolle.

Palaillaan,

iiris ja e

Ollaan sillon viikolla 29. kotiuduttu Lapista, ja kaikki muut päivät käy paitsi tiistai. Ja paikaksi kelpaa mikä vaan mihin gps osaa.. ;)

Bejpi ja koneen piuhaa syövä Eveliina

[color=#8B008B]Pikku hetki aikaa kun mies hoivaa Oonaa ennen kuin lähtee pelaamaan. Olin niin ¿kiltti¿ että päästän hänet pelaamaan, saa sitten kylvettää Oonan illalla ja muutenkin sylitellä kun kotiutuu. Kotimatkakin meni ihan OK, vähän piti viihdyttää ja oli sellanen ¿vanha¿ juna, mutta olipa mukavia ihmisiä ¿ ihan kysymättä auttoivat! :)

Kiitos vaan treffikamuille! Jos haluatte niitä kuvia, niin meilatkaa mulle mammanalku77 @ hotmail.com niin laitan tulemaan.. Oli ihan söpöjä! :)

Jep, nyt neitiä viihdyttämään. Voikaa hyvin! Ja mukavaa viikonloppua!

Mammis & Oona[/color]

[color=#8B008B]Tuli muuten mieleen että jos ulkona treffataan niin oisko Kaisaniemessä mukavaa paikkaa treffata? Ravintola Kaisaniemen terassi vois olla ehkä vaunuillekin passeli jos ei sitten siitä puistosta löydy mukavaa levittäytymispaikkaa.. Tai sit Tokoin ranta vai mikä se on siinä Hakaniemessä..

Mammis & Oona[/color]

Varmaan ihan järkevä tavata asemalla, niin voidaan sitten säätilan ja fiilisten mukaan suunnata siitä eteenpäin!

Nähdään siinä patsasukkojen alla vaikka!

Makkara

ja vastailkaas mihin mennään, et osaa kysyä autoa tai sit hommata junalippua.. Tosiaan jos joku on menossa hesan aseman läheltä sinne puistoon, ni sit vois mennä sinnekin jos on hyvä keli.

Bejpi ja Eve

Noel ei antanut mun nukkua kuin reilut neljä tuntia viimeyönä, joten en ole varma, jaksanko lähteä. Joten jos meitä ei näy viimeistään 12.05, ei tartte odotella sen kauempaa! Mä olen nyt niin rättipoikki, etten tiedä piristynkö edes jättisuuren kofeiinipaukun voimalla... :)

Tuo Kaisaniemen terassi oli mun mielestä kiva ehdotus, sinne olis kaikkien helppo tulla. Siellä olis sitten eväät " valmiina" , ei tartteis omia eväitä raahata mukana. Jumbo/Sello käy myös!

Karssuli

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat