Vierailija

Kuinka pian alkoi näkyä tuloksia? Kuinka usein käytte?



Nimim. Tekisi mieli luovuttaa

Kommentit (8)

Pari kysymystä:



- kauanko olet käynyt?

- montako kertaa viikossa?

- entä ruokavaliosi, oletko muuttanut sitä?

- oletko varma, että tekniikkasi on oikea?



Ruokavaliolla ja salilla käyden tulee puolessa vuodessa jo TULOSTA, kun käyt esim. vain 3 x vkossa!

Juuri noin pääsee pysyviin tuloksiin, alku tuntuu vaan tuskaisen hitaalle.



Elimistöllä on taipumus jarruttaa muutoksia, mutta usko pois nyt kun sitkeesti jaksat niin syksyllä on tilanne toinen!

Onkos ohjelmaa päivitetty? lähinnä siis kun nyt on hyvään alkuun päästy, onko painoja treeniin lisätty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen käynyt kolme kuukautta.

Ensimmäinen kuukausi hiukan huonosti sairastelun ym. takia. Touko- ja kesäkuussa 2x viikossa. Aikaa kuuluu noin 60-90min. Enempään/useammin en yksinkertaisesti ehdi.

Kunto-ohjelmani on laadittu yhdessä ns. omaohjaajan kanssa. Liikkeet tuntuvat hyviltä eikä tule kipuja. Tekniikka kai sinällään sitten oikea?



Ruokavalio on se pulmallisin. Kai. Syön tavallista kotiruokaa. Salaatteja olen lisännyt ja pyrin käyttämään lautasmallia. Santsaaminen on jäänyt. En vain jaksa syödä enää toista annosta (mistä se voi johtua?).

Ruokailukerrat on ehkä se pulma.

Ruokapäiväni voi näyttää tältä:



aamupala:

-neljä ruisleipää, päällä juustoa ja kevyttä leikettä (usein myös kurkkua tms.), lasillinen piimää/maitoa tai vichyä



päivällinen:

-em. kotiruoka. Vaikkapa jauhelihakastike ja ruismakaroonia. Salaattina kaalisalaatti, porkkanaraaste, fetasalaatti tms.

-juomana vichy



Siinäpä se. En vain osaa ja voi syödä enempää. Napostelukin on jäänyt. Viikonloppuna saattaa kertyä luvattomia herkkuja (jäätelöä ym.)



Vierailija:

Lainaus:


Pari kysymystä:



- kauanko olet käynyt?

- montako kertaa viikossa?

- entä ruokavaliosi, oletko muuttanut sitä?

- oletko varma, että tekniikkasi on oikea?



Ruokavaliolla ja salilla käyden tulee puolessa vuodessa jo TULOSTA, kun käyt esim. vain 3 x vkossa!




Vuosi sitten pudotin jo 10kg samaan tyyliin, mutta sitten elämäntilanteen muutoksen takia en päässyt salille ja muutenkin projekti jäi. Onneksi paino ei noussut, vaan jäi pysähdyksiin.

Viimeksi tuntui vain siltä, että tuloksia oli jo tullut tässä ajassa. Vain kultaakohan aika muistot...



Ohjelmaa päivitetään heinäkuun alussa taas. Itse olen parin liikkeen kohdalla lisännyt painoja ja vatsalihasten kohdalla myös toistoja.

Jos haluat pudottaa painoa, niin sun täytyy tehdä ruokaremontti.



Syö esim. puolet aamupalasta lounasaikaan, sitten välipalaksi omena tms. ja muista juoda paljon. Jos syöt oikeasti vaan 2 kertaa päivässä, niin ruuansulatus hidastuu. Anna massulle töitä, syö vaikka ne neljö ruisleipää tunnin tai kahden välein. Lisäksi pidä oikeaa ruokapäiväkirjaa, mihin laitat kaikki pikkusetkin napostelut, ja vaikka alussa juomisetkin, niin tulee tsekattua juotko tarpeeksi. Jos harrastaa liikuntaa, niin kalorit ei oo niin tärkeitä, tärkeintä on tietää mistä ne kalorit tulee.



Lisäksi jos haluat laihtua, niin salilla käynnin lisäksi reipasta hikiliikuntaa, esim. spinning, sauvakävely jne...



Jos haluat vaan muuttaa rasvaa lihaksiksi, niin sitten harjoittelu painoilla varmaan riittää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat