Vierailija

.

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kromin pitäisi auttaa makeanhimoon...

auringonhattua (eli echinaceaa) otan aina jos tuntuu siltä, että flunssa olisi iskemässä, eikä iske. Toiset käyttävät ennaltaehkäisevästikin, itse en. Jos flunssa on jo päällä, saattaa helpottaa oireita, en osaa sanoa.

itselleni on yhdentekevää, onko kyseessä placebo-vaikutus vai tehoaako aine todella -merkitystä on vain sillä, että sitä otettuani en sairastukaan.

ainakin 3 vuotta ympäri vuoden. Todella on auttanut vastustuskykyyn.

Viime vuonna esim, minä tai lapseni ei ollut yhtään päivää pois töistä/ koulusta. Suosittelen.

Omakohtaisia kokemuksia: magnesium vähensi suonenvetoja, maitohappobakteerivalmiste lievitti allergian oireita (allergisen suolisto on erilainen kuin ei-allergisen suolisto), kalanmaksaöljykapselit nosti alakuloista mielialaa.

Magnesium auttaa suonenvetoihin. Kun liikuin enemmän, huomasi heti, jos oli jäänyt ottamatta. Soija-kapselit auttavat pms-oireisiin. Näitä kahta valmistetta en helpolla pois jätä.

uutisoitiin vastikään BBC:llä...

sappisaippua tehoaa tahraan kuin tahraan

cashew-pähkinät ovat maukkaita

Niissä myydään vaikka mitä! Käy katsomassa. Ja kerro sitten, minkä aineen teho kiinnostaa.

Laihtumiseen auttaa vain liikunnan ja ravinnon määrän oikea suhde.

Olin keskimäärin kolme kertaa vuodessa flunssassa ja kerran vuoteen vähintään vatsataudissa, lisäksi oli angiinaa ja korvatulehduksia! Isoäitini suositteli mulle tota ja kun aloin syömään sitä niin taudit loppui kuin seinään!

-7-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat