Vierailija

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koulutus on ajanhukkaa kun en ole töihin menossa ikinä - luen kyllä huvikseni yhtä sun toista, kaipaan älyllisiä virikkeitä (olen tutkimusten mukaan keskivertoa hiukan älykkäämpi, varsinkin kielellisesti).

Koulussa kaikki numerot oli kiitettäviä, Ap

10, enpä usko. Ei todellakaan ole pienintäkään hinkua töihin, olen onnellinen kun saan olla kotona tekemättä mitään koko ajan! (Tai no, shoppailen netissä)..

Ap

Mulla oli kerran yksi työkaveri joka lähenteli 60 vuotta, hän oli tehnyt muistaakseni 3 lasta ja aina niiden ikäero oli 6-7 vuotta eli hänellä oli aina ku joku meni kouluun niin sitten samalla vauva eli sai olla kotiäitinä aina päivisin kerrallaan yhdelle lapselle. No sitten jossain vaiheessa tuli ero ja töihinhän kodin ulkopuolelle oli lähdettävä.

Mut että hänellä oli esim. se nuorin 7v sit 14v 21v

Mutta ei todellakaan muutu, täysin tietoinen päätös.

Olen varma että moni on kateellinen minulle - ehdin tehdä kaikkea sitä mistä muut vain haaveilevat.

Liikun ja luen paljon, harrastan kokkausta, vietän aikaa lasteni kanssa yms.

En mistään hinnasta luopuisi tästä vapaudesta ja vaihtaisi sitä kauheaan työstressiin, nalkuttavaan pomoon ja vittuileviin työkavereihin!

Tänäänkin otin päiväunet, tein itselleni manikyyrin ja kokkasin upean lounaan. Nyt istun netissä kaikessa rauhassa. Elämä on ihanaa :)

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat