Vierailija

Mulla on kauhea nuha, nenä vuotaa solkenaan.

Kuumetta ei kuitenkaan ole. 36,89 näytti äsken.

Ja mun mielestä kuume on se poisjäämisen raja.

Menisitkö sinä töihin? Mun tekis mieli jäädä kotiin, mutta kummallinen työmoraalini vaatii minua ehdottomasti menemään töihin, koska en ole oikeasti sairas.

Kommentit (8)

Ensinnäkin ei ole hyväksi rasittaa itseään flunssassa ja kaikille ei kuume nouse lainkaan ja silti voi olla todella kipeä, eli ei voi vedota kukaan siihen että ei voi olla kipeenä jos ei ole kuumetta. Kyllä mun mielestä voit jäädä kotiin jos oikeasti kanssa sitten lepäät, nopeammin sitä silloin paraneekin ja on taas pikemmin täysissä voimissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos voit liian huonosti tehdäksesi töitä, olet aivan riittävän sairas vaikka kuumetta ei olisikaan.

Jos taas vointi on sellainen että pystyt tekemään töitä, menet töihin.

eli jos istut tietsikan ääressä, etkä tapaa juuri muita, voisin mennäkin. Tuossa kunnossa itse jäisin kotiin. Olen sh ja tapaan paljon syöpäpotilaita ym.

Teidän vastanneidenkaan mielestä en ole suoraan oikeasti kunnolla kipeä.

Ja jaksamisesta, kyllä siellä töissä nyt jaksaa vaikka päällään seisten, jos on pakko.

Ja lääkärille en flunssan takia mene, koska täällä on haluttu turhat flunssan takia lääkäriä vaivaavat jättää pois ja nykyään meillä esimiehen luvalla saa olla pari päivää poissa. -ap

Mutta en ole hoitotyössä enkä asiakaspalvelussa vaan toimistossa koneen ääressä. Hyvässä lykyssä kuume nousee niin, että olet oikeasti kipeä. Ja sitten voit olla hyvällä omalla tunnolla pois.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat