Vierailija

Millainen taktiikka kannattaa valita, jos jonkun kohteen todella haluaa? En tajua miten mökit voi olla jo ennen ensiesittelyä olla myyty vaikka tarjouksia ei saa hyväksyä ennen ensiesittelyä.

Kommentit (8)

kun olen kohteesta soittanut. Ei kai kukaan sentään näkemättä maksa täyttä hintapyyntöä? Vai onko ne päässeet kuitenkin katsomaan kohdetta ennen ensiesittelyä?

Eihän se ensiesittely mikään juridinen tilaisuus ole. Välittäjä voi näyttää kohdetta vaikka kuinka monta kertaa ennen sitäkin...

Meillä ei edes viime kerralla ollut mitään julkisia näyttöjä, vaan asuntoa myytiin pelkillä privaesittelyillä.

5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei siihen ole mitään sääntöä tai lakia.

Me ostettiin mökkimme ennen ensiesittelyä. Maksettiin tismalleen pyyntihinta.

Ja samalla metodille olemme myyneet itse viimeiset kolme kertaa myös asuntomme. Ei ole ikinä päästy ensiesittelyyn asti.

Eiköhän niitä mökkejä riitä kaikille. Kyllä on myyjillä hyvät oltavat kun ostajat ovat noin epätoivoisia.

Mikään taktiikkasi ei tässä auta. Ei kun hei, ala tehdä tarjouksia näkemättä koko paikkaa ja pistä vielä vähän pyyntihinnan päälle! Miltäs kuulostaa? Niin, ehkä ei.

Luultavasti mökin on ostanut joku myyjän tuttu. Myyjällä on toki oikeus myydä kenelle haluaa. :-)

Eihän myyjän ole mitään järkeä hyväksyä tarjousta ennen ensiesittelyä, joten sinänsä tarjouksen jättäminen on ihan turhaa. Jos sen sijaan maksaa pyydetyn summan, asia onkin jo eri. Kyllä niitä yksityisnäyttöjä voi olla vaikka kuinka ennen "virallista" ensiesittelyä ja jos joku haluaa maksaa täyden hinnan niin saahan sen mökin myydä.

Lainaus:

Ei siihen ole mitään sääntöä tai lakia.

Me ostettiin mökkimme ennen ensiesittelyä. Maksettiin tismalleen pyyntihinta.

Ja samalla metodille olemme myyneet itse viimeiset kolme kertaa myös asuntomme. Ei ole ikinä päästy ensiesittelyyn asti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat