Vierailija

Sivut

Kommentit (125)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

me kuksittiin metsätiellä sillä reissulla, kun tämä mies lähti hakemaan jäätelöä ja suklaata juuri sairaalasta keskenmenon takia kotiutuneelle vaimolleen :( Tapahtui 15 vuotta sitten . Olin nuori, kokematon ja ajattelematon; mies miinua 10 vuotta vanhempi.

ei täsmää nimikirjaimet...

tiedän vaan yhden tapauksen... ;) se " naapurin mies" kun kuksi muakin, mutta olettaisin kuksivan yhä naapurin naista... heh. :)

Ensimmäisen jälkeen olin todella järkyttynyt ja päätin ettei ikinä enää. Silti olen tehnyt sitä, kauhea syyllisyys koko asiasta ja vielä yhden kerran naisen kanssa. Enkä ole kuitenkaan lesbo.

kaivattu vauva on saanut alkunsa koeputkihedelmöityshoidolla.

Ja että kaksi vuotta sitten keskiraskaudessa menettämämme vauvanalku oli myös koeputkiheldemöityksellä alkunsa saanut. Että suren nimettömänä tuhkattua vauvanalkuamme varmaan koko ikäni.

Olen pettänyt miestäni kaksi kertaa. Kukaan, ei kukaan voisi uskoa sitä minusta. Olen sellaisen ns. kunnollisuuden ja kiltteyden perikuva perheenäitinä.

Toisaalta ne miehet, joiden kanssa petin, eivät voisi kuvitellakaan, että olisin naimisissa ja minulla olisi lapsia.

Sitä ei tiedä kukaan että käytän lähes aina alushousuinani naisten alushousuja. Usein myös talvisin sukkahousuja ja kotona rintaliivejä ja hametta. Meikkaan myös vapaa-aikanani.

Ja olen siis mies, mutta sisällä asuu joku pikku tyttö.

Olen jo kolmevuotiaan lapsen yh, enkä ole seurustellut kertaakaan eron jälkeen. En jaksa kyselyitä, siksi kerron vauvasta vasta kun hän on syntynyt. Muutama ystävä toki tietää, mutta sukulaiset ei.

Tämä mies oli erittäin läheinen äidilleni, kerran asiasta yleisesti puhuttiin äidin kanssa ja äiti kysyi olenhan minä säästynyt. Sanoi miettineensä erästä toista miestä ja ollut tarkkana ettei jättänyt minua kahden miehen kanssa. Sitten sanoi ettei tätä hyväksikäyttäjä miestä ainakaan epäile..:(

En raaskinut kertoa, eipä se enää ketään hyödyttäisi.

Lisäksi kuopukseni isä on " väärä" . Olin niin unentokkurassa että kuvittelin harrastavani seksiä toisen miehen kanssa. Järkytyin aikasta pahasti kun lopulta heräsin kunnolla. Ja vielä enemmän huomattuani olevani raskaana. Mies on kuitenkin hyvä isä lapselleen, mutta silti en pääse eroon ajatuksesta että hän on väärä isä lapselleni.

tätä en voi kertoa kenellekään kun ei minun salaisuuteni. Liikaa salaisuuksia.

Erään isää kukaan ei tiedä, eli hänen lapsensa eivätkä lapsenlapsensa eivät koskaan tule tietämään alkuperäänsä. Liian rankkoja juttuja. Mitä väliä sillä enää nykyään olisi vaikka olisi kenen sota-ajan lapsi.

miten pohjattoman surullinen olen siitä, ettemme ole vieläkään onnistuneet saamaan lasta. Olen puhunut joillekin asiasta ja lapsen saannin yrityksestä, mutta kukaan ei tiedä, miten rikki loppujen lopuksi asiasta olen.. Henkisesti todella raskasta. Mietin hoitoihin lähtöä, tai että ainakin selvitettäisiin missä vika. Jospa tilanne siitä helpottaisi.

Kiitos kun sain avautua.

Kaikki ihastelee, että kyllä siinä on aikaansaava ja tarmokas nuori nainen... Ja mun tekisi vain mieli luovuttaa loppumetreillä.

Eipä tämä mun salaisuus niin kovin kauhea ole ja mieskin tästä tietää, että ehkä tätä ei voi edes salaisuudeksi lukea.

Tsemppia teille, joilla oli huomattavasti rankemmat stoorit! :)

mutten silloin sitä kunnolla tajunnut, olin tosi nuori ja itsetunto huono. Ajattelin vaan että onpa imartelevaa kun joku minustakin tykkää. Onneksi mitään ei tapahtunut ja mulla on nyt jo omakin perhe :)

Tämä mies oli erittäin läheinen äidilleni, kerran asiasta yleisesti puhuttiin äidin kanssa ja äiti kysyi olenhan minä säästynyt. Sanoi miettineensä erästä toista miestä ja ollut tarkkana ettei jättänyt minua kahden miehen kanssa. Sitten sanoi ettei tätä hyväksikäyttäjä miestä ainakaan epäile..:(

En raaskinut kertoa, eipä se enää ketään hyödyttäisi.

Lisäksi kuopukseni isä on " väärä" . Olin niin unentokkurassa että kuvittelin harrastavani seksiä toisen miehen kanssa. Järkytyin melko pahasti kun lopulta heräsin kunnolla. Ja vielä enemmän huomattuani olevani raskaana. Mies on kuitenkin hyvä isä lapselleen, mutta silti en pääse eroon ajatuksesta että hän on väärä isä lapselleni.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat