Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulle tulee jotenkin epäsiisti ja hasieva olo jos en käytä päivittäin... olenko epänormaali?

Sivut

Kommentit (41)

Vaihdan pikkuhousuja, onneksi mun vehe ei vuoda noin runsaasti, että tarttis suojaa päivittäin. Viikko menkkojen jälkeen on runsasta valkovuotoa ja silloin saatan käyttää.

Olen pikkuhousujen kannattaja ja yöllä ehdottomasti alasti.

Man måste har luft!

minusta niistä tulee ällö hikinen olo. Ei mikään ihme, että kuvittelet niitä tarvitsevasi. Kun koko päivän hautoo paikat, kai sinne nyt kertyy kaiken maailman mössöä.

Kokeile viikko ilman ja huomaat, että kun paikat hengittää - paikkoihin ei kerry mitään hikeä, valkovuotoa tai mitään muutakaan jota syntyy haudottaessa. Jos töissä ahdistaa likainen värkki, ota vähän vettä vessapaperiin ja pyyhi.

Sitäpaitsi äärettömän epä-ekologista hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ne hautoo ja haisee pahalle. hoitakaa alapäänne jos vuotoa jatkuvasti-ei normaalia. mulle riittä sloggit noin 25 kpl jotka vaihdan päivittäin.

Eikö ap sitten vaihda pikkareita lainkaan ? Tolla tavallahan ne pysyvät puhtaana pitkään.

En ymmärrä miten jotkut voivat pitää pikkuhoususuojia 24/7 !!!

Itse en kestäisi jos aina olisi suoja pikkareissa....

Multa ei ole niin paljon valkovuotoa juuri koskaan, että se tulisi housuihin asti. En voi sietää mitään ylimääräistä tavaraa alushousuissa, en käytä terveyssiteitäkään.

Ei haudo, ei kutita, paikat siistit eikä valkovuotoa, en tunne mitenkään, että käytän suojaa. Millaisia suojia te sit ootte käyttäneet, jos hiostaa ja tuntuu..

mulla jotenkin valuu jotain koko ajan (ei haisevaa) ja näin joutuisin vaihtamaan pikkareita parit päivittäin. Yöllä en pidä enkä kotona vaan päivisin töissä.

Kuukautissuojaa tai pikkuhousunsuojaa ei kuitenkaan kannata kaiken varalta käyttää jatkuvasti, sillä ne hautovat ja saattavat aiheuttaa ärsytystä ja suorastaan allergisia reaktioita.

YTHS lääkäri taas puolestaan:

Valkovuodon takia jatkuvasti käytetyt pikkuhousunsuojat saattavat joskus aiheuttaa oireita. Yötä päivää pidetyt, erityisesti keinokuituiset pikkuhousut hautovat ihoa synnyttäen helposti punoitusta ja kutinaa. Hyvin tiukat farkut hankaavat ulkosynnyttimiä ja tällainenkin asia voi olla oireiden takana. Atooppista ihottumataipumusta omaavilla myös limakalvot ovat herkemmin ärtyviä.

NO EI SEKÄÄN KOVIN YMPÄRISTÖYSTÄVÄLLISTÄ OLE JOS JOUTUU KOKO AJAN VAIHTAMAAN JA PESEMÄÄN PIKKAREITA TAI KÄYTTÄMÄÄN LÄMMINTÄ VETTÄ ALAPESUUN!!!

Komppaan sinua 52. Kuin omasta elämästäni mutta olen 28 v. ja käytän joskus tiukkoja farkkuja. Teini-iästä lähtein olen kärsinyt runsaasta vuodosta ja kaiken pitäisi gynen mukaan olla ok.

Vuoto menee jopa farkkujen läpi, jos en käytä suojaa. Siihen kun jämähtää, niin alkaa kohta haisemaankin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat