Sivut

Kommentit (41)

Olen " kärsinyt" AINA, varmaan sen 20 vuotta (olen 33v.)jo todella runsaasta valkovuodosta joka on kuitenkin ihan normaalia eikä ole siis kyse mistään tulehduksesta. Se on vain minun ominaisuuteni jolle ei mahda mitään. Toisille se ominaisuus on niin päin ettei valkovuotoa ole, olkaa te siis onnellisia jolla näin. Suojia on siis pakko käyttää ja päivässä menee n. 3-4 suojaa. Olen aina käyttänyt Alwaysin suojia, myös kuukautistenkin aikaan koska ne sopivat minulle parhaiten, ovat imukykyisimmät ja vähiten tuoksuvat vaikkakin vähän kalliimmat. Katson että oma hygienia on asia jossa en säästä jos hyvä tuote löytyy. Mukava uutuus on alldaysin fresh -pikkuhousunsuojat joissa on raikas tuoksu jo itsessään.

En voisi kuvitellakaan että lähtisin mihinkään ilman suojaa, yöllä voin olla ilman housuja että paikat tuulettuu mutta kyllä suoja täytyy heti aamulla laittaa ettei housut mene heti vaihtoon!! Ja ihan puuvillapöksyjä pidän enkä koskaan ole tykännyt tiukoista farkuista.

Näin meillä(kin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotkut heistä saattavat jopa vastailla täällä av:lla, kuvittele!!

Mulla on parempaakin tekemistä kuin vastailla hiki päässä omaan aloitukseeni tulleisiin vastauksiin.

ap

käytettyjä jossain muovipussissa. Jotkut kun eivät istu koko päivää kotona...

Käytän pikkuhoususuojaa vain kodin ulkopuolella, illalla kun tulen kotiin, poistan suojan. Inhottava tunne kun jotain lorahtaa housuun keskellä työpalaveria, ei siitä pääse lähtemään vaihtamaan pikkuhousuja.

yhden kaavinnan jälkeen ollut jo vuosia pidentynyt kuukautisvuoto. Tiputteluvuotoa ovulaatioon asti. Joskus jopa ennen kuukautisia. Kohtunäytteessä ei kuitenkaan poikkeavaa, joten hormoniperäistä vissiin.

Totta, että hautoo, mutta näin voin olla varma.

Jos jollakulla on haju, niin teillä on kyllä ongelmia bakteerikannan kanssa. Ei mullakaan sitä moni gynekologi huomannut. Nyt se on saatu parannettua ja olen oireeton. Minulla oli bakteerivaginoosi ja se parani itsestään ilmeisesti muun hoidon yhteydessä. Äidillänikin oli se ja sen gyne huomasi ja jotenkin hoisi. En tiedä, miten havaitaan ja miten hoidetaan. Se ikivanha gyne oli tarkka ja huomasi heti hajusta. Mulla ja mun äidillä oli ihan sama kamala haju. Vessakin haisi pissaamisen jälkeen. Kummallista, ettei gynet sanoneet mulle mitään. Onko niillä nenät tukossa.

N24

Itse joudun käyttämään pikkuhousunsuojia päivittäin liikkuessani erittäin lievän virtsankarkailun takia. Jos virtsaa karkaa muutama pisarakin, joka ei muuten haittaa, mutta pian se rupeaa haisemaan alushousuissa voimakkaasti. Pikkuhousunsuojan kanssa tätä ongelmaa ei ole. Pitäs kai ruveta jumppaa lantiolihaksia, mut myönnän olleeni asian suhteen laiska

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat