Seuraa 

Eli, kiinnostusta on ilmennyt, mutta nyt tarttis vaan päättää missä & milloin?! Kuten PK-seudun treffiläiset, mäkin ajattelin että sään salliessa voisi olla kiva jossain ulkonakin piknikkiä pitää, mutta se on kyllä näin Suomen kesässä vähän haastavaa, jos sää oikein " keäiseksi" äityy :DD

Turkulaiset ja muutkin kauounkia tuntevat, miettikääs hyviä paikkoja! Mä eilen mietin pääni puhki kaihviloita ja ravintoiloita kriteerinä a) pitää päästä helposti vaunuilla, b) pitää mahtua useampia kulkupelejä, c) pitää saada syötävää isoille ihmisille (makeeta ja suolaista) ja d) helposti " löydettävissä" myös ;) Mulle tuli mieleen Forumin kauppakeskus, siellä on ainakin tilaa! Ja usempikin kahvila/ ravintola (no Hese ja SubWay ainakin)...

Sitten se ajankohta?! Arkena vois olla, tuntuu olevan monelle parempi vaihtoehto (= miehet pois " jaloista" ) :DD Heinäkuun loppupuolta ehdotti ainakin Amy. Mulle on periaatteessa aika sama, muut menot varmaan joustaa myös tarvittaessa ;)

Nyt siis ehdotuksia ajasta ja paikastakin, ja tervetuloa kesäiseen Turkuun kaikki ensikot läheltä ja kauempaakin !!!

t. Ope ja Aino 8,5 kk

Sivut

Kommentit (53)

Meitähän on tulossa jo monta! Kaikki kynnelle kykenevät mukaan vaan, Tamperelaisetkin vois lähteä vaikka joukolla Turkua ihmettelemään ;))

Eli laitetaanko kalenteriin vaikka maanantaina 23.7. Olisko se klo 13 hyvä, vai sopisko vaikka vieläkin hiukan myöhemmin?! Tai no, ihan sama meille, kai me silti joskus ehditään syödä ja nukkua :DD

Paikkaa voidaan vielä viime hetkeen asti vaikka miettiä, tai sitten sovitaan valmiiksi joku, miten vaan.

Mahtaako odottaja-ensikoissa olla Jushkan lisäksi muita turkulaisia?! Voisin käydä laittamassa vaikka linkin sinnekin, jos joku haluaa mukaan.

t. Ope ja Aino

eli meille kävis paremmin se maanantai, koska ollaan turussa vaan ma-ti.

toki meille kelpaisi pienemmätkin treffit jos iso tapaaminen onkin keskiviikkona ja joku muukin maanantaina kaipailis seuraa.

terkuin tikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mies on lomalla tuon viikon ja kyseisen viikon loppuviikko ollaan ainakin anoppilan suunnalla. Jahka mies ehtii golfkentältä kotio, niin täytyy kysyä, josko alkuviikoksi suunnattaisiin Turun suunnalle. Joten mulle (alustavasti) kävisi tuo alkuviikko.

[quote]

Kesis

Karssuli vaan taisi toivoa pitkää viikonloppua ja Kesis tais olla maisemissa paremmin alkuviikosta?! Vai miten on?! Kesis ja Karssuli, pääsettekös paikalle vielä keskiviikkona?!

Amy, mä voisin repästä ja lähtee vaikka jonnekin jokilaivalle iltasella hetkeks istuksimaan, jos vaan sää sallii!!

Ja Milli kaappaa Aksun lisäksi lauman tamperelaisia enskoja mukaansa :DD

Eli mikäs päivä nyt sovitaan, mulle on ihan sama kun täällä olen kotosalla kumminkin pääasiassa :)

t. Ope

Me ollaan tulossa autolla, joten olis kiva, jos paikka olis inhimillisen ajoreitin varrella, eli ei missään ihan kauhean vaikeassa paikassa ja sitten tuo parkkiongelmakin on. Juu, ja me päästään lähtemään vasta himpun yli 11, joten ollaan perillä varmaan hiukan yhden jälkeen vasta, mutta kyllähän sitä yleensä pari tuntia on viihdytty yhdessä, joten mekin varmaan ennätetään ihan hyvin jutskailla teidän kanssa.

Olipas selitys. Mutta keskiviikkona siis nähdään!

-Amy ja Emmi-

Jees, Forumissa on Ricon kahvila, SubWay, Hese, ja joku valion jätskibaari nyt ainakin, ja tilaa yleensä riittää, kun Turkulaiset ei sinne eksy kun vahingossa :DDD

Stockan kahvila on kiva, kaikenmaailman herkkuja saatavilla isoille ja pikkuihmisten käyttöön on mikro. Paikkana " vaunuystävällinen" mutta se onkin ehkä vähän miinusta, koska mun mielestä se on aina aika täynnä, olkoon arki tai viikonloppu :(

Kesis ja Poppis; voipi olla että joudutte kahvitella kaksitaan huomenna :( Meidän kun luultavasti " pitää" mennä käymään mökillä, mummi ja fafa odottavat Ainoa sinne kovasti... Lauantai oltais kotona, ja sitten taas su-ma reissussa... Keskiviikkona olen ilmoittanut että EHDOTTOMASTI ollaan kaupungissa :DD

Kiva kun Meriheppakin huomasit pinon! Pinoa aloittaessani muistelinkin, että sinäkin asustelet täälläpäin, mutta mietin myös etten ole aikoihin nähnyt sun nikkiä täällä :)

Ja kiva jos ja kun Kandi ja Karssulikin tulevat tänne!! Mä koitan Kandi kyllä joskus syksymmällä tulla taas Ainon kanssa vaikka arkena mummilaan Keravalle ja jätetään iskä kotiin, niin voitais treffata sielläkin joskus! Jos mies on mukana, meillä on aina mukamas kauhea kiire siellä :DD (ja kotiinkin on aina kiire...) :DD

Mutta asiaan, siis Stocka vai Forum?!

t. Ope

jups, me siis tullaan keskiviikkona, joten vaikka ne varjotreffit tai terdetreffit kävis meille silloin. =) Huomenaamulla me lähdetään möksäilemään, joten seuraavaksi palaan asiaan joskus parin viikon päästä ja katsastelen silloin tilannetta, mikä täällä vallitsee...

-A ja E-

Tuo vko 30 käy vallan mainiosti, mikä päivä vaan oikeastaan. Maanantai olisi kait paras koska sitten voisimme tosiaan ajella Turkuun jo sunnuntaina ja olla yötä hotellissa. Mutta ei päiväreissu junallakaan ole mikään mahdottomuus, joten voimme kyllä puolestani valita päivän joka parhaiten kaikille sopii! :)

Ja mä myös kannatan aikaisintaan tuota klo 13, kun meilläkin uniaika on aamupäivällä, syönti samaten.

Karssuli

Meinasin ihan unohtaa että Turun treffitkin oli täällä suunnitteilla! Vaikka olihan niistä tuolla enskapinossa puhetta, on vaan jäänyt palstailu nyt vähemmälle kun tämä pikkunyytti pitää kiireisenä.

Mutta siis keskiviikkona tultaisiin mielellään myös me kesätreffeille! Pieni varaus on että saatetaan olla mökilläkin, mutta tullaan jos vaan maisemissa ollaan! Hyvää paikkaehdotusta ei kyllä oikein tule nyt mieleen. Keskustan kahviloista aika monet on ehkä vähän ahtaita tällaiselle porukalle...

T: Meriheppa ja Kaveri

me voitas harkita kanssa saapumista. ollaan kyllä tulossa sukuloimaan tossa parin viikon päästä,(eli ennen treffejä) mut silloin vaan päiväseltään.

tolla treffiviikolla meille kävis parhaiten just maanantai kun keskiviikkona ollaan loppuviikoks lähdössä appilaan.

ei siis olla ihan varmoja vielä, mutta korvantakana on ajatus.

tikru ja ronja

Kuullostaa ihan hyvältä, ei olla näillä näkymin missään kauempana liikenteessä, paitsi viikonloppuna, eli arkena vaikka se maanantai 23.7. tai sitten se torstai (pitkä viikonloppu :D ) 26.7.

Odotan jo innolla ;)

t. Ope ja Aino

Keskiviikko sopii meillekin paremmin jos silloin yleensäkään päästään tulemaan. Vielä en pysty lupaamaan... terdetreffit pystyisin isolla ehkällä saamaan myös järjestymään :D

Paljon enskoja on siis liikenteessä :) Mä voin kyllä treffata vaikka useampana päivänä, jos ei kaikki oo samaan aikaan maisemissa :DD

Käsi ylös ketkä kannattaa maanantaita?!

Ja nyt kädet ylös ne jotka kannattaa vaikka keskiviikkoa...

Mä kannatan kumpaakin ;)

Ope

Tuolla alussa olikin näköjään ehdotettu Forumia ja Stockan kahvilaa. Stocka olis kyllä tosi kiva paikka jos vaan ei ole ruuhkaa. Ei ole kyllä tullut käytyä siellä tollai päiväsaikaan, vaan aina viikonloppuisin tms jolloin on ihan täynnä. Forumissa ehkä olis tyhjempää. Onko siellä muuten vielä se Ricon kahvila? Se on kans ihan kiva.

T:sama

eli me ei nyt sit olla treffeille tulossa kun ollaan sillä suunnalla vaan alkuviikko. olisiko siis turussa asuvilla kiinnostusta ihan miniminimini-treffeille siinä maanantaina?

terkuin tikru

Mä nyt pidän tätä pinoo itekseni ylhäällä :D Mä tulen nyt huomenna valitettavasti ilman Akselia... Aksu sai viikko sitten MPR-rokotteen ja se nostikin nyt sitten pienen kuumeen Aksulle. Aksu jää huomenna mummun ja isin hoitoon ja mä lähden yksin käymään Turussa kun on muitakin kavereita siinä moikattavana samalla reissulla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat