Vierailija

Olin niin varautunut kiristään kukkaron nyörejä koska ollaan oltu lasten kanssa yksikseen, eikös eilen nuorimmainen mennyt ja loukannut jalkansa, niin että tarvittiin tikkejä. Taksilla sitten ensiapuun...

Onneksi ti tulee rahaa, mut onhan tässä muutama päivä ennen sitä. Jos saisin jostain kympin, se riittäisi mainiosti.

Oon laittanut myyntiin nettiin muutam,an tuotteen, mutta en usko että auttaa nyt juuri... pullojakaan ei ole.

Onko vinkkejä? Ei nyt ole ketään jolta lainaisin.

Sivut

Kommentit (41)

ja voisimme ehkä tosissaan ostaa sen. Koulu alkaa taas syksyllä ja tulostin aika ehdoton.

Voisitko vielä tänne kertoa hieman tulostimesta, juuri nyt en saa huutista toimimaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuossa kun sinun huuto listaasi katsoo, tuli väkisinkin olo, että olet sellainen joka ostaa uutta ja kallista, turhuutta ja sitten onkin pulassa?

http : // www . huuto . net / fi / showlist . php3?status=N&seller=bluesoleil00&bidder=&tits=&location=&cat=%25&lcat=X&start=0&num=50

ja välit pois

Vierailija:

Lainaus:

Ymmärrän että on hätä, mutta kun on myös sossu ja kirkko olemassa. Sekä naapurit ja ystävät.

Netin kautta rahan kerjuu haiskahtaa musta tosi pahasti....

Ikävää jos olet oikeasti tuossa jamassa :(

meilläkin tällä hetkellä tosi tiukkaa (siis että parin euron saldolla...) joten ymmärrän hyvin.

onneksi oma tilanne korjaantuu. palkkapäivä.

Minä yleensä elän tuossa vaiheessa päivä kerrallaan. En suunnittele mitään. Olemme kotona ja syömme, mitä kaapista löytyy. Välillä mielikuvitus on tiukilla, mutta yleensä pääsemme kuitenkin kohtuullisen mukavasti seuraavaan kertaan, kun on rahaa.

Vierailija:

Lainaus:

Ymmärrän että on hätä, mutta kun on myös sossu ja kirkko olemassa. Sekä naapurit ja ystävät.

Netin kautta rahan kerjuu haiskahtaa musta tosi pahasti....

Ikävää jos olet oikeasti tuossa jamassa :(

Suomessa on paljonkin tilanteita, missä nämä systeemit eivät auta. Eikä varsinkaan tällaisessa akuutissa tilanteessa.

Itse auttaisin alkuperäistä, mutta kun minullakin on tilillä vain euro. Mies antoi aamulla 20 euroa rahaa käteen, joten siitä en voi puolikasta tilisiirtona lähettää.

Tsemppiä!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat