Vierailija

itse oon pannut kaikkia rotuja, ja vain suomalainen nainen on niin köntyspaska! Jusu

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija:

Lainaus:

Sitä saa mitä tilaa!

.... ja monikohan mies ihan " tilaa" lahnamaisen passiivisen naisen tietoisesti sänkyynsä ?? Tosin ihan varmasti niitäkin miehiä on, jotka eivät halua aktiivista naista (=mielestään liian huorahtava !)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se on niin väärin, että mies saa " runkata" suomalaisella naisella itsestään mällit pihalle. Vaaditaan siis ruumiillista ponnistelua. Miksi nainen ei voi tehdä tätä miehelle? Miksi pitää vain maata kuin mätä silakka?

Vierailija:

Lainaus:

Koska suomalainen vaalea ukko ei sytytä!

Voin muuten sen vannoa ja vakuuttaa, että miehellä ilmeisesti tuntuu AINA terskan liikkuminen edes takaisin hyvältä, asteikolla " jonkin verran - saatanan gutaa" .

Naisella se ei ole sama juttu, että aina kun kalu menee vaginassa edestakaisin, se tuntuisi edes siedettävältä. Nainen voi ottaa peniksen vaginaan, vaikka ei olisi kiihottunut. Silloin peniksen liikuttaminen voi tuntua asteikolla " kivulias/epämiellyttävä - mitäänsanomaton" .

Kun kiihottava mies nai ihanan märällä ja sopivan kokoisella kalulla märkään vaginaan, sitä liikettä haluaa vain lisää ja lisää, eikä mikään mahti maailmassa saa pysymään paikoillaan, vaikka mies yrittäisikin hidastaa tahtia.

Niin se vain on!

Vierailija:

Lainaus:

itse oon pannut kaikkia rotuja, ja vain suomalainen nainen on niin köntyspaska! Jusu

Koska sä olet pokaillut niitä kaikkein helpoimpia köntyspakoja:))

on niin onneton sängyssä ettei saa naista syttymään... Ja suomalainen ei viitsi miehen egon takia esittää :)

Mä en ole ollut lahna koskaan en sängyssä enkä sen ulkopuolella

Vaikka sanoisin että aika onneton provon yritys

Vierailija:

Lainaus:

Se on niin väärin, että mies saa " runkata" suomalaisella naisella itsestään mällit pihalle. Vaaditaan siis ruumiillista ponnistelua. Miksi nainen ei voi tehdä tätä miehelle? Miksi pitää vain maata kuin mätä silakka?

Vierailija:

Lainaus:

Koska suomalainen vaalea ukko ei sytytä!

Joku nainen tuossa ei ymmärtänyt että ihmisiäkin on eri rotuja.

Mutta asiaan... Jos ei mitään anna niin ei mitään saakaan. Oma vaimoni oli pitkään aika estoinen, ja on sitä vähän vieläkin, ei tee aloitteita, mutta oppi nauttimaan enemmän kun puhuimme masturboinnista ja jopa yllytin häntä siihen. Se jotenkin " antoi luvan" hänelle itselleenkin _nauttia_ seksistä, eikä vaan _osallistua_ siihen.

Pari vuotta sitten vietin ihanan viikonlopun kiinalaisen juristitytön kanssa, tapasin hänet työmatkalla Kaukoidässä. Sängyssä hän oli erittäin määrätietoinen ja aktiivinen, mutta kuitenkin hellä ja huomioiva. Mielettömän hieno kokemus, harmi vaan kun se ei voinut jatkua.

Mua ei ole vielä koskaan sanottu lahnaksi sängyssä - päinvastoin !

Olen aktiivinen ja vaadin itsekin mieheltä.

Ja miespuoliset lahnat kyllä saavat kuulla kunniansa ! Ihan suoraan.

Minäpä tunnen sellaisen, makaa vaan ja antaa naisen hoitaa hommat. Itseäni ei tuommoiset miehet kiinnosta, joten ei tosiaan ole hänestä omakohtaista kokemusta. Pelkkä ajatuskin ällöttää lahnasta miehestä.

Kyllä miehen pitää osata ottaa nainen ja kun mies sen tekee, niin ei siinä voi kukaan nainen itseään pidätellä. Eli - lahna nainen = taitamaton mies.

Vierailija:

Lainaus:

.... ja monikohan mies ihan " tilaa" lahnamaisen passiivisen naisen tietoisesti sänkyynsä ?? Tosin ihan varmasti niitäkin miehiä on, jotka eivät halua aktiivista naista (=mielestään liian huorahtava !)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat