Seuraa 

Siinähän se tulikin. Eli alkaa vähitellen kyllästyttää nämä vielä toistaiseksi verhottomat ikkunamme (sälekaihtimet toki on) ja pitäis saada aikaiseksi ostaa verhotangot. Vaan kun olemme kai sitten niissäkin aina joko kranttuja tai pihejä eli mitään ei tahdo löytyä (täytyy myöntää ettei ole kauheasti kateltukaan, pari vuotta sitten käytiin parissa verhokaupassa...).

Eli koko taloon pitäisi löytää tangot ja koska niitä tulee paljon niin olisi kiva löytää joku paikka mistä tangot saisi edullisesti. Ikkunoita on eri kokoisia, pisin 4,5 metriä pitkä eli ilmeisesti jonkinnäköiset mittatilaustangot olisi pakko olla... Mitään jatkokappalehärveleitä (siis sellaisia sisäkkäin meneviä pidennettäviä) emme halua eikä myöskään niitä nipsutinkiskoja.

Eli jotain aika yksinkertaisen näköistä, ehkä pyöreää, päihin jotkut pienet yksinkertaiset nappulat, jotkut kivat kannattimet,... Ja sitten olisi ehkä kiva että joihinkin ikkunoihin voisi ottaa tuplatangon.

Niin, onko ehdotuksia, ideoita, nettisivulinkkejä, hyviä kauppoja,...???

Kommentit (6)

meille laitettiin sellaiset verhotangot, joiden keskiosa on tekstiilitarraa. Vehoihin sitten ommellaan vain vastatarra. Tangoa ei näy, eikä niissä ole mitään koristepäitä. Katso tarrakisko esim.http://www.tehosale.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Item...

Muistaakseni se oli aika edullista ja sai ostaa ihan metritavarana juuri oikean mittaisia kiskoja.

Olohuoneeseen tuli paneliverhot ja ne ovat 3-uraiset katossa kiinni oleva kisko. Uriin tuli 40 cm tarrallisia liukukiskoja, joihin paneliverhot kiinnitettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Silloin noin 1 1/2 sitten tankoja oli valkoisia ja mustia tuon alumiinin lisäksi. Tankoja on eri pituisia ja ne on myös jatkettavia, joten saa todella pitkiäkin aikaiseksi ja kulmaosia on myös.

Meiltä löytyy 30 ikkunaa ja kaikkiin ostin tangot. Hintaa tuli 100 euron paikkeilla.

Seuraavat tosin varmaan vasta joulun jälkeen.

Minä olen ainakin laittanut meidän kaksi kiskoiseen paneeliverhotankoihin (ostin nekin Hemtexistä) ihan normaalejakin verhoja. Olen ostanut niihin renkaat klipseillä mutta miksei siihen kävisi myös lenkkiverhot? Jos olen laittanut vain yhdet verhot, olen ottanut takimmaisen tangon pois, vaikkei se oikeastaan hassulta näytä siinä tyhjänäkään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat