Seuraa 

Nyt on pikkumies venähtänyt sen verran, että housut pitää olla kokoa 98. Mutta monissa housuissa on liian löysä vyötärö! Jopa joissakin 92 ko' oissa on liian iso vyötärö.

Joissakin on se kiristyskuminauha sisäpuolella, mutta sekään ei aina riitä. Vyö taas tuntuu hankalalta (ja niitäkään ei tahdo olla tarpeeksi pieniä).

Joten mistä housuja?

Kommentit (6)

Nyt 2v10kk. Ja kaikki housut (ja hameet) tippuvat päältä. Parhaat löytyneet mielestäni h&m.ltä. Siellä useimmissa on ne kiristettävät kuminauhat sisällä. Ja ne saa kyllä ihan niin kiereääle kuin vaan haluaa.

Meillä on myös kukkakeppi, 4-vuotias tyttö mutta ap:n kolmivuotiaan kokoinen. H&M:llä on uusia hoikkismalleja, joista Squin (tai jotain sinnepäin) sopii, mutta vain 98:sta ylöspäin. Mittailin niitä kokoja juuri eilen kaupassa ja hämmästyksekseni totesin, että 92:n ja 98:n ainoa ero oli se, että 92:ssa oli isompi takamus ja lyhyemmät lahkeet! Housut olivat siis samanmittaiset ja samanlevyiset.

Olisi kiva, jos suomessakin tajuttaisiin, ettei kaikki 92-senttiset kulje vaipoissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meilläkin tuo lantio jotenkin tuntuu puuttuvan. 86 kokoiset shortsit ovat olleet tänä kesänä todella hyvät :D

Täytyykin kytätä noita ranskalaisia merkkejä, vaikka ei meilläkään mitään merkkivaatteita oikein ole. H&M, Lindex ja Kappahl ovat tuttuja paikkoja :)

Taitaa olla niin, että vaikka ne ovat ns. kapeampia, niin Suomeen tuodaan vain jotain erikoisleveää mallia. Espanjasta löytyi silloin 2-vuotiaalle kukkakepille hienosti housuja (kaikissa hintaluokissa), kun taas vastaavien putiikkien tarjonta Suomessa oli liian isoa.

t. 4 vai mikä mä olin

Meidän pikkumies on hoikka ja lisäksi vielä jollain lailla " lantioton" eli samaa probleemaa hänen kanssaan. No, täytyy sanoa että meillä on kyllä useita vöitä ja henkseleitä tilannetta avittamassa =)

Brio ja Mayoral-merkkisiä housuja olen huomannut että ovat kapeamitoituksisia. Mayoralit ovat kyllä hinta-laatusuhteeltaan erittäin huonoja, poislukien kankaiset housut joihin tässä viittaankin. College on huonoa laatua. Joitakin Benettonin housuja on kirpparilta lähtenyt mukaan ja ne ovat olleet myös kapeita meidän pojan malliin. Samoin Boys Planet-merkki, onkos se nyt KappAhlin vai Lindexin ei enää keskellä yötä ajatus kulje... niin se on ollut suht hyvä. Ciraf-merkkisiä housuja meillä on myös mutta niissä on kyllä vähän kaikenlaisia mitoituksia milloinkin.

Kuten huomaat niin mitään kauhean kalliita merkkejä ei meillä käytetä, joten niistä en tiedä sitten. Sanovat että ranskalaiset merkit ovat kapeita, Sucre d' Orget sun muut. En tiedä niistä, liian kalliita mulle.

Vähän hankala on tää juttu joskus kun housut lököttävät ja niitä on lantion ympärillä puolet liikaa... Tänäkin kesänä kun pojalla on ikää 5,5 vuotta ja pituutta 120 cm, niin shortseja on käytössä pienimmillään kokoa 98.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat