Seuraa 

Juuri tällä hetkellä emme edes yritä raskautua, koska on niin paljon muuta ajateltavaa ja selviteltävää. Silti olen haikeilla mielin. En tiedä, saanko enää koskaan toista lasta. :( Toki olen tästä yhdestäkin superkiitollinen, mutta...

Sivut

Kommentit (41)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Jos sinäkin olisit nussinut miestäsi etkä muita jätkiä niin ehkä teillä jo olisi se vauva.

Luonto karsii huonot geenit...

Puhun nyt samalla lapsettomuudesta ja sekundäärisestä lapsettomuudesta.

Sain lapsen ja olin onnellinen. Valitettavasti suhde lapsen isään ei kantanut ja loppui. Lapsi kasvoi kasvamisteen ja sylini rupesi kaipaamaan toista lasta, uutta vauvaa. Minkäs teet kun ei ole miestä jonka kanssa voisi perheen perustaa.

Voi olla vaikeaa ajatella tilannetta, mutta yhtä todellinen se on, kuin suhteessa elettävä lapsettomuus.

Itse löysin onnen ja pikkukakkonen on nyt haave, joka ainakin sen miehen löytymisen osalta on jo astetta lähempänä.

Tekee pahaa katsoa ystävää, jolla ei suhdetta ja jonka syli kaipaa esikoista, on kaivannut jo useamman vuoden.

Ettäs kehtaatte... kommenttinne ovat ala-arvoisia ja kertovat nimenomaan teistä itsestänne. Toivon ettei TEILLE ilkeilijöille suoda enää yhtäkään lasta!

Tsemppiä Mrs. S. ! Meillä vähän sama juttu... en voi lääkekuurin takia raskautua vielä moneen kuukauteen ja olen ihan hajalla kun kaikki ystävät ympärillä lisääntyy... :(

Meillä otti 6v saada tämäkin eka alulle. Varmasti se toisen kaipuu voi olla yhtä vahva kun ensimmäisenkin. Nyt vasta voi olla aivan aidosti onnellinen vauvauutisista ja toivon että tekin jotka vielä kaipaatte sitä ensimmäistä, saatte oman nyyttinne.

Jos ihminen katuu ja pyytää anteeksi tekojaan niiltä joihin ne kohdistuvat, häntä ei pidä niistä enää vetää tilille! Jokaisella on oikeus saada toinen tilaisuus ja aloittaa alusta.

Sehän on tosiasia ettei niitä vauvoja tule jos nussii kaikkia muita kuin omaa miestä, joten miksi valitat?? Kiitä vain luojaas ettet tullut niille vieraille raskaaksi.

Niin, onko mies antanut anteeksi - eihän tällaista asiaa anneta anteeksi yhdessä yössä. Mieskin petti minua, mutta olemme päättäneet yrittää vielä ja aloittaa alusta. Ja emme siis yritä raskautua tässä tilanteessa, mutta silti tämä vauvahaikeus on sekin olemassa taustalla.

Älä sure Tähtis, sulla on vielä aikaa tehdä vaikka monta vauvaa kunhan saatte ensin suhteenne kuntoon. Aika parantaa haavat ihan oikeasti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat