Vierailija

Kommentit (16)

omani oli ollut peloissaan kun ei ollut täti edes kertonut minne menee, toisen kanssa varmaankin vaihtamaan vuoroa tms. miksei voinut ottaa lastani mukaan, kun oli hereillä kuitenkin? ja ovi auki jättänyt kun toinen kerran nukkuu

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miten otan huomenna puheeksi pk:ssa ettei ole liian syyttelevää? ymmärrän kyllä sen et hoitajan täytyy päästä vaikka vessaan kun oli lasten kanssa keskenään, mutta...

ei ollut nähnyt tätä ekaa hoitajaa enää ollenkaan vaan tämän toisen, iltavuorolaisen. kävi vaan mielessä et oliko lapset olleet ihan keskenään hetken?

ap

Pieni lapsi voi kokea asiat aivan päinvastoin kuin totuus on. Itse olen monta kertaa poistunut oven taakse kun on vaihdettu vuoroa nukkarissa. Kaikkia asioita ei voi puhua lasten kuuullen ja pakko ne on puhua jos olen kotiin lähdössä. Tällöin ne puhutaan oven takana niin ettei nukkarissa ole aikuista. Näköyhteys säilyy avoimesta ovesta mutta kaikki lapset eivät näe meitä aikuisia vaikka olisivatkin hereillä. Osa voi olla hereillä niin ettei aikuinen tiedä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat