Vierailija

Olen ihmetellyt miksi äideille lapsen rinnasta vieroitus on ollut lähes järkyttävää ja lapsetkin ovat laittaneet vastaan kaikin keinoin. Nyt olen hoksannut, että asia on heille toinen, sillä imetyksellä on hoidettu kaikki läheisyydentarpeet. Meillä suurin läheisyys on tullut vauvahieronnasta ja rinta on oikeastaan ollut vain syömistä varten. Aloin sitten ajatella millainen kriisi se olisi mulle, jos joutuisin lopettamaan hieromisen ja ymmärsin sitten sitä kautta miksi asiaan liittyy niin paljon tunteita.

Keksikää hyvät äidit muitakin tapoja antaa läheisyyttä lapsillenne, koska joskus siitä imetyksestä on muutenkin luovuttava!

Kommentit (6)

Vieroitukset oli tosi helppoja, jos niitä nyt sellaisiksi voisi edes sanoa.

Mulle ei silti imetys ole ollut mikään elämää suurempi juttu, helppoa ja kätevää lapsen ruokkimista.

Kyllä minua ihan todella ihmetyttää, että miksi halutaan ajatella, että rinta täyttää lapsen kaikki tarpeet.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vieroittuminen kävi todella helposti, koska lapsi sai vieroittua omia aikojaan. Ja ei kai kukaan tosissaan luule, ettei edes pitkään imettävät anna lapsille muuta läheisyyttä kuin rintaa.

eipä tuo vieroittaminen aiheuttanut ongelmia. Ehkä silti hätiköityä sanoa, että lapsi ei saa tarpeeksi läheisyyttä jos vieroittaminen vaikeaa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat