Seuraa 

Kesämökkiviikon päätteeksi sain tänä iltana muutamia tosi kipeitä supistuksia, ihan kunnolla tuntui ja piti levätä puolisen tuntia ennen kuin meni ohi kokonaan. Ensimmäisen kanssa mulla ei ollut koskaan tällaisia, ennen kuin tosihetki koitti.

Onko tällainen supistelu ihan normaalia, ovatko nämä ns harjoitussupistuksia? Onkohan saunominen ja uiminen voinut laukaista supistelun? Pitäisikö nyt levätä vai voiko jatkaa normaalia lomanviettoa...

Onko muilla kipeää supistelua ja jos kyllä, minkälaista ohjetta on annettu?

Kommentit (2)

minulla oli säännöllisiä kipeitäkin supistuksia rv 15 lähtien. Viikon 30 jälkeen supistuksia saattoi tulla 3-4 tuntiakin säännöllisesti n 15 min välein. Sitä seurattiin ja ei niistä mitään haittaa ollut kun eivät saaneet kuitenkaan mitään aikaiseksi. Poika syntyi sitten lopulta rv37+1 ja itse luulen että nuo supistukset kuitenkin heikensi paikkoja sen verran että tuli hiukan etuajassa. Kaikki muut lapset on mennyt mulla reilusti yli lasketunajan eikä niissä ollut noita aikaisia supistuksia. En usko että sulla on syytä huoleen koska supistukset kesti kuitenkin noin vähän aikaa ja loppuivat. Voithan soittaa neuvolaan kuitenkin ja kysyä niin saat mielenrauhan.

Niiloakseli rv7+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat