Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mikä avuksi?

Kommentit (6)

Minä (31v.) olen narskuttanut hampaitani puolet elämästäni. Joskus teini-iässä oli purentakisko olemassa, joka ei sittemmin sopinut suuhuni (muka rahanpuutteen vuoksi en kuitenkaan uutta myöskään hommannut).

Nyt hammaslääkäri sanoi, että alkaa todella olla viimeiset hetket hankkia aikuisiällä sellainen. Takahampaat on kohta niin kuluneet, että jäljelkle jää vain " nysät" , lisäksi sekä kylmä että kuuma vihlovat hamapaitani aivan älyttömästi. Enää ei jarruta raha-asiat, vaan se, että leukaluut tulee todella kipeiksi kyseisen kiskon käytön myötä (riippuu tietenkin, miten kovin puree hampaita yhteen nukkuessaan!)

Isänsäkin narskuttelee kamalan kuuloisesti. Huomasin narskuttelun tyttärelläni ensimmäistä kertaa viime talvena. Hammaslääkäri sanoi, että apukeinoja on saatavilla vasta sitten, kun rautahampaat ovat kaikki puhjenneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta narskuttelee äitikin. Minä en pärjää lainkaan ilman purentakiskoa ja narskuttaminen (joka siis johtuu siitä että leuat ovat " eri paria" keskenään) on vahvasti perinnöllistä sanoi hammaslääkärini.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat