Vierailija

miten pitkään sitä tunnetta mahtaa roikottaa mukana? Viikkoja, kuukausia, ei kai vuosia sentään??? Ja muokkaakohan ihmistä pahoinkin tuossa iässä sattuneet " kolaukset" ihastumisasioissa?

Lapsistahan on kuitenkin kyse mut tuntuu et tunnepuolen asiat ovat jo niin aikuismaisia et pahaa tekee kun miettii ettei tuonikäisten tykkäämiset kuitenkaan kestä ja jossain vaiheessa " loppu" ja itku tulee.

Kommentit (7)

että esim eka ja tokaluokalla kun mulla oli yks " poikakaveri" , niin saatan vieläkin kaiholla muistella häntä ja on tuo aika suloinen mies nykyäänkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se oli ensisijainen rakkauteni 14v saakka, silloin rakastuin todella tulisesti toiseen ihmiseen. Nuo molemmat, sekä 9v rakkaus että 14 rakkaus ovat edelleen jollain tasolla rakkauksiani. Noin nuorella iällä arki ei pääse laimentamaan tunnetta joten melkein nuo oli voimakkaampia tunteiltaan kuin nykyinen mieheni johon rakastuin 18-vuotiaana ja jonka kanssa olen arkea elänyt jo piiiitkään.

Ja sitä kesti valitettavasti aina yläasteelle saakka, noin 14-vuotiaana " pääsin yli" . Vastakaikua ei koskaan tullut tältä samanluokkalaiselta pojalta, päinvastoin mua kiusattiinkin ihastumisesta, tosin muut kuin tää poika. Aina välillä googlaan nimellä ja katson mitä kuuluu ;)

Olin todella vihainen vanhemmilleni muutosta :( Kaipasin tuota poikaa monta vuotta. Vasta kun sitten " rakastuin" uudelleen joskus 13-14v jäi vanha ihastus taaemmaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat