Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen muuten tyytyväinen seksiin mieheni kanssa, sitä on muutaman kerran viikossa, mutta esileikin puute ärsyttää. Meillä on aika harvoin esileikkiä eli aika usein menemme vain " suoraan asiaan" . Olen monesti pyytänyt miestäni sormettamaan minua aluksi, suhteen alkuvuosina hän tekikin sitä ihan pyytämättä, mutta harvoin suostuu. Ei kuulemma jaksa, kädet väsyy. Olisi mukavaa jos hän edes yrittäisi :(

Eilenkin ehdotin, että hän aloittaisi sormettamisen, mutta voisi jättää sen kesken jos alkaa väsyttää, minä voisin sitten jatkaa loppuun. Saan kyllä aina orgasmin, mutta sitä ennen pitää sormettaa KAUAN. En siis ihmettele sitä, että mieheni väsyy.

Olisiko teillä jotain hyviä neuvoja, miten saisin mieheni sormettamaan useammin ja miten hän jaksaisi pidempään?

Kommentit (16)

pelkässä yhdynnässä ja harvoin enää edes kiihotun jos ei esileikkiä ole. Mies hoitaa homman sitten liukkarilla mutta itsellä ei mitään iloa koko seksistä joten eipä kovin usein tee mieli vain antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toivottavasti älyätte olla antamatta miehellen esim suuseksiä! KUN SUU VÄSYY! Minä en tollaselle itsekkäälle kusipäälle antais edes pillua. Pilluhan siinä VÄSYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos ei äijäs vaivaudu itse tekemään mitään, niin tuskin se sitten jaksaa pannakkaan. Mä en tollaselle peetä antais.

Itse ostin minulle ja miehelle pari aikuisten lelua ja saatiin uutta puhtia seksielämään :D

Et jos kieltäytyisin kaikesta seksistä, niin siitä ois haittaa mulle itellenikin. En kai niin tyhmä oo et niin tekisin.

Ja kyllä mulla suu väsyy suihin ottaessa, mut nautin siitäkin ja haluun tyydyttää mieheni. Ja mä en sitä paitsi usko et tollanen lapsellinen pihtaaminen johtaa mihinkään hyvään.

Mua harmittaa ettei meillä oo juurikaan esileikkiä, mut yritän tehdä asialle jotain, enkä vaan automaattisesti ala pihtaa!

ap

Mies vaan on sitä mieltä, että mä voisin ihan hyvin liikutella sitä ite, ja se kattois. Se on kivaa joskus, mutta ois kiva jos mieskin sitä välillä liikuttelis!

ap

on sellasiakin, että laittaa sellasen pienen perhosen kiinni sellasella vyöllä paikoillaan jo päivän aikana. Ja annat miehelles kaukosäätimen siihen klitoriksellasi olevaan dildoon. Mies voi lämmitellä sua jo etukäteen, vielä kun sulla on vaatteet päällä.

siis sinä otat suihin ja sitten jalat levälleen, mieluiten ratsastelet ja miehes makoilee ja nauttii. teillä on varmaan kotityötkin yhtä hyvin jaettu...

älä kuule alistu tuohon, seksistä täytyy kummankin saada nauttia. voihan sitä joskus toista miellyttää jos/vaikka ei itseä huvittaisikaan... mutta tuo menee nyt ihan liian pitkälle.

vähän narsistikuninkaan vikaa miehessäs...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat