Seuraa 

Onko muita 10kk lapsosia jotka ei ole vielä hampaita tehnyt? Tuntuu että kaikilla muilla on jo purukalustoa mutta meidän neiti pysyy vaan hampaattomana. :o

Kommentit (5)

Hampaita tuli alas 2 vierekkäin ja kun ne näkyivät, jännättiin, kumpi puhkeaa ensin. Nyt kun on 11kk täynnä, niin odotellaan lisää niitä hampaita. Hiljaista on vielä...

Kai se maltti on valttia, mutta ei ole minun laji :)

...esikoiselle putkahti eka hammas 1v2kk -iässä ja seuraavalle lapsoselle 1v1kk. Nyt kuopus sai juuri ekan hampunsa ja ikää 8kk :))

Että niin ne vaihtelee :)

RauPotar kera kolmen papoosen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä odotettiin ekaa hammasta kuin kuuta nousevaa kun monet iltaitkut ja yölevottomuudet jo oltiin laitettu hampaiden piikkiin... no, ensimmäinen hammas pojalle tuli kolme viikkoa 1v-synttäreiden jälkeen. Siitä on nyt kulunut kaksi kuukautta ja hampaita on suussa jo kahdeksan

Kiitos teille. Meilläkin on jo ties kuinka kauan laitettu kitinää ja yölevottomuutta hampaiden piikkiin, mutta mitään suussa ei näy. Ehkei hän kuitenkaa hampaattomaksi jää, me siis jatkamme odottelua. :)

Meidän esikoinen teki ekan hampaan 4 päivää vaille 11 kuisena. Toka hammas puhkesi just ennen 1 v synttäreitä. Kakkonen sai ekan hampaan just 10 kk täytettyään. Nyt lapsilla on ihan täysi purukalusto.

Kakkosen kummi on suuhygienisti ja lasten hampaita odotellessa sanoikin, ettei hampaita hätäillä ennen kuin ikää on vuosi kasassa.

Minä itse olen tehnyt ekan hampaan 11 kuisena.

Nyt kolmonen on kuukauden ikäinen, enkä odottele hampaita ennen kuin 10 kk on ikää kasassa.

Jos olet kovasti huolissasi, varaa aika suuhygienistille tai kysele neuvolasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat