Seuraa 

Aloitan uuden pinon tähän viikon alkuun. Mulla edelleen ovistesti nega ja kiertopv 14/(24-28) meneillään. Menee pian jo toivo. Pitää hakea uusia ovistestejäkin, kun loppuivat. Ylihuomenna viimeistään on jo pakko näyttää plussaa....

Välillä mietin, että kannattaakohan sitä edes näin yrittämällä yrittää...tää on niin piinaavaa.

Hyvää viikon alkua kaikille ja paljon oviksia ym:)

Sivut

Kommentit (90)

Täällä niin jännetetään sun puolesta! Voi kumpa se olis plussa :)!

ON:Minäkin aloin mittaileen aamulämpöjä. en koskaan aikaisemmin ole mitannut joten aattelin kokeilla. Miten se nyt menikään noi lämmöt oviksen tietämillä? Tässä kierrossa on jo ehkä vähän myöhäsitä mittailla kun ovis on jo ihan lähellä, mut ei tässä muutakaan tekemistä ole...

Mariatar84 kp 12/28-28 yk 2

minä sit tipuin tuolta maaliskuisista tänne :( täti saapui sunnuntaina oikein ryminällä...ja vuoto ei muuta kun jatkuu, oli kyl nii ihmeellinen vuodon alku, ikuna en ole tuollaista kokenu ja toivottavatsi ei tarvitse kokeakaan :(

Elikäs voisin hiukan kertoo itestäni, koska tääl on aikasta paljon ihan uusia ihmisiä :) elikäs oon 21-vuotias naisenalku täältä Keski-Suomesta, miehen kanssa ollaan yritetty lasta jo lokakuusta 2006 asti eikä vieläkään ole tärpänny :( molemmat haluttaisiin lasta enemmän kuin mitään muuta vaikka tää yrittäminen alkaa jo tuntua pakkopullalta :( ollaan asuttu yhdessä vasta kaksi kuukautta ja kihloihin mentiin viime perjantaina :D häitä suunnitellaan ensi kesäksi, joten olisi ihanaa jos ennen häitä olisi ristiäiset ;)

mutta sellaista, sais nää vuodot jo tyrehtyä, nii pääsis taas peittoja pöllyttelemään :) ja uutta yritystä :)

mutta onnea jo plussanneilla, pahoittelut jos joillekin on jo täti tullut ja paljon pitkää pinnaa piinailijoille :)

an-nuliini kp 3/28-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajattelin ilmottautua tänne pitäkästä aikaa. Hirveesti ollut kiireitä, enkä ole koneelle juurikaan kerennyt.

Olen ihan pihalla kaikesta,mutta yritän päästä mukaan juttuihin. Jollain ainakin oli haalee viiva tullut testiin, peukkuja että se siitä vahvistuis! Ja muillekin kovasti tsemppiä.

Mulla nyt ovis ohi tai meneillään. Valkovuotoa ollut muutaman päivän ajan tosi paljon ja nyt sattuu mahaan/selkään niin h*lvetisti. Yritystäkin on ollut, vaikka luulin ettei ehditä tässä kiireitten keskellä edes miehen kanssa näkemään. Kummasti sitä aikaa sitten löytyikin. :))) Paljon rennompi fiilis kuin viime kuussa, jotenkin jäänyt se turha hössötys pois. Nyt vasta heräsin näistä ovisoireista johtuen tänne kirjottelemaan. Kp:tkin piti kalenterista tarkistaa.

Yritän kirjotella aktiivisemmin nyt kun parin viikon jännäily taas alkaa. :)

Caarina kp 16/n.28 yk2

Hassua kun ollaan niin samoissa menossa :D

Ovistikut on mullaki postissa tulossa, mutta ainakaan tänään ne ei tullu. Eikä kyllä ole oviskaan kun on kuivaa ku saharan autiomaassa.

lastwish

olen käyttänyt myös noita aconin testejä, melkeinpä aina. ja keväällä oli yksi kierto missä näyttä vahvaa plussaa 7pv peräkkäin ja samaisessa kierrossa mitattiin prog arvo joka oli todella alhainen, vaikka minulla oli selkeet oviskivut+lämmöt nousi, niin ilmeisesti siinä kierrossa ei ovulaatiota tapahtunut. toisen kerran testi näytti vahvaa plussaa 3pv, mutta muutoin on ollu aina vahva plussa 2pv. alkanu haaleammalla viivalla,sitten vahva plussa ja sit taas haalentunut. käytin myös olikohan se ovunowun tai jotain testejä ja ne näytti aina vaan päivän vahvaa plussaa ja haalenivatkin tosi nopeesti, käytin noita samaan aikaan ja acon näytti aina tulevan oviksen aikaisemmin ja haaleni hitaammin. tässä kierrossa missä raskauduin kipujen+limojen perusteella sain ovisplussan kp7 siis vahva ja samaten kp17 että ei nyt ihan tasan tiedä oliko kaksi ovista vai mitä testi temppuili.

ja sitten ihan kaikille, mulla jäi myös muutamia aconin ovistestejä (oisko ollu 10 tai 11, en ihan varma ole)käyttämättä jos jotakuta kiinnostaa niin laita postia tamatu@suomi24.fi

Mariia83: kuullostaa kiinnittymiskivuilta :) Päivät täsmäävät ainakin.

Itse en ole paljoa kirjoitellut tänne, mutta joka päivä olen kyllä viestit lukenut. Lupailin testata tossa torstaina-perjantaina, kun oviksesta olisi 8-9 päivää.

Minähän en sitä ovista tuntenut (joo, onhan se voinut tulla yöllä), joten olen jo vähän heittänyt pyyhkeen kehään tälle kierrolle. Ja kun katsoo kalenteria, ensi kierto oviksen aikaan vaatii aikas paljon, että olemme mieheni kanssa yhtäaikaa kotosalla. Huoh :(

Kaikkee sitä murehtii, vaikkei mitään ole vielä tapahtunut...

Mutta piinailijoita taitaa olla muitakin jo.... plussatuulia kaikille!!!!!!!!

-fatmama kp 18/26, yk 2-

Huomenta, minä taa aloittelen näin aamusta. Helmeenkin testit ovat saapuneet, jihaa!!:)

Itsellä on nyt sellainen olo, että nyt, kun ovis on testattu, niin pitäisi alkaa testaamaan jotain muuta tässä ennen raskaustestiä:) On tämä kanssa hullua.

Miten se olikaan sen ovistestin luotettavuus raskauden näytössä? Raskaustestejä löytyy kyllä kaapista, mutta jos ovistesti voisi antaa viitteitä jo aiemmin....Itse lopetin ovistestaamisen, kun LH-huippu näkyi eli näyttäisikö se vieläkin kenties LH-huippua, jos olen kenties raskana?????????

Onneksi on kavereiden häät kotipaikkakunnasta kaukana, niin aikakin kuluu nopeampaa ja eikä tarvitse koko ajan miettiä näitä juttuja...Mutta 1.5 vko:a kun voi kokeilla raskaustestiä...

Neppis 08 kp 16/24-28 yk3

Essi78, olen lukenut että se 0,3 asteen nousu riittää siihen että on normaali oviksen aiheuttama lämmönnousu. :) Ei se minullakaan ole paljoa enempää nyt. Ennen ovista oli lämmöt 36,3-36,4 ja nyt oli eilen 36,6 ja tänään 36,7. Yleensähän ne nousee sit siitä vielä lisää pikkuhiljaa. Toivotaan et sulla tosiaan oli se lh-huippu sillon ku et tikutellut!

Koralli, hienot sivut oli sulla! :) Ja juu kyllä se on mahdollista et sillon vuosia sitten se oli myös minä joka kirjoittelin kahdesta kohdusta. ;) Oon siitä silloin tällöin näiden vuosien aikana maininnut, vaan on niitä toki muitakin tapauksia ollut. Tuo on kyllä ihan hyvä pointti et jos useampia lapsia halutaan (niinkuin halutaan) niin pitäs tutkimuksia jatkaa... taidan soittaa gyneajan ihan näinä päivinä.

Carz, toivotaan et ne menkat pysyis sulla poissa. Mulla yleensä rintoja aristaa lähes menkkoihin asti, mutta sitten n. päivää ennen menkkojen alkamista aristus vähenee huomattavasti. Mutta raskauden alkaessa sekin oire saattaa vaihdella päivittäin.

Noissa liuskatesteissä on näemmä eroja. Ne raskaustestit jotka itse tilasin, niiden ohjeissa lukee että riittää kun 3 sekuntia pitää virtsassa, ja viime kierrossa testasinkin yhdellä ja ihan hyvin se toimi. Ja mun ovistestien ohjeissa tosiaan luki että vähintään 2 tuntia pitäs pidättää virtsaa. Jenkeistä tilasin molemmat.

miruliille varovaiset onnittelut, toivottavasti haamu vahvistuu! Ja oliko se Mariia joka oli myös haamuillut, samaa toivon sulle!

Täällä kp 16/25 ja luulisin et dpo 4. Apua, tässähän pääsee kohta piinailemaan! Lämmöt jatkaa nousuaan. Nyt päätin et ens kierrossa testaan ovista kp 10 eteenpäin ja yritän pidättää sen 4 tuntia, tosin tuntuu mahdottomalta ajatukselta... päätin myös et yhdyntöjän ajoittaminen saa jäädä, paitsi ovista ennen ja sen aikaan vois yrittää puuhailla joka päivä, jos siis suinkin vaan siltä tuntuu. Meni nimittäin tässä kierrossa vähän maku, kun usein just niinä päivinä ku " ei sais" , halutti eniten ja sit sillon ku ois " pitäny" , ei haluttanutkaan. Loi jotenkin paineita vähän tuo ajoittaminen.

Kärsivällisyyttä kaikille piinailijoille ja muistakaahan pitää meidät ajan tasalla! :)

Majita kp 16/25 dpo 4?

Putosin maaliskuisista tänään ja liittyisin virallisesti joukkoonne. Harmistus on kova, aina varsinkin tänä ensimmäisenä päivänä mietin syntyjä syviä. Ikä alkaa painaa ja ikäero esikoiseen kasvaa, huoh... Huomenna on varmaan valoisampaa!

Plussaonnea kovasti teille kaikille.

AnniHelen@ kp1 yk6

nii-in..en tiedä. No minä nyt kuitenkin aloitin ne luget jo tänään, saa nyt nähdä meneekö kaikki sekaisin. Tänään kaks päivää oviksesta, jos sellainen nyt siis oli. :I Huomenna toivottavasti posti tuo lisää aconin ovistestejä ja jatkan testaamista, että vieläkö näyttävät plussaa...toivottavasti en nyt hätäillyt noiden lugejen kanssa.

Jotenkin musta nyt tuntuu kumminkin että tää kierto menee ihan miten sattuu kun ei oviskipujakaan ollut, ja lämmöt ollu kauhean alhaiset.

Muistutan että greippimehua ei saa ottaa minkään lääkkeiden kanssa yhtäaikaa. Greippi voi tehostaa tai alentaa lääkkeen vaikutusta. Ja ilmeisesti joitakin lääkkeitä käyttäessä olisi hyvä välttää greippimehun juomista kokonaan. Googlettakaa, jos teilllä on joku lääkitys johonkin käytössä. Joskus löysin listan lääkkeistä joihin greippimehu erityisesti vaikutti, mutta en löydä sitä listaa enää.

Tämä vain tiedoksi, kun ei ole nyt ollut puhetta täällä tuosta ja jos kaikki eivät tiedä.

Pahoittelut fatmama, carz ja Helmeeee! Mut toivotaan et fatmamalla ja carzilla pysyy vielä menkat poissa. Ei se fatmama välttämättä tossa vaiheessa vielä mitään näytä herkinkään testi. Toivoa on siis vielä.

Koralli, mä käytän ff:n taulukkoa. Osaatko sanoa miten sen saa linkitettyä? Nyt sen osoitteena näkyy jotain sellasta että tiedän että vain mun koneelta pääsee siihen mun taulukkoon sillä osoitteella. Tahtoisin näyttää teille mun hienon käyrän että voisitte veikkailla millon mulla oli ovis... ;) Jos oli ollenkaan.

No, nyt ei oo enempää aikaa kirjotella, ollaan lähdössä Italiaan pariksi päiväksi, joten siis palstallakaan mua ei välttämättä näy sinä aikana.

Tytteli83, tunnetko mirju76:n? Käsittääkseni kirjoitteli kesäkertuissa. Se on mun isosisko :) Kävin itsekin lukemassa kesäkerttuja odotuspuolella sillon, ku sain luettua samalla siskon kuulumiset ;D

Majita kp 18/25 dpo 4-5

Täällä oli jotkut piinaviikolla! Toivottavasti saadaan paljon plussia!

greippimehua olen ostanut mutta en kerennyt itse siittä paljon juoda kun mies ja poika joi melkeen kaikki :(. pitää varmaan tänään hakea lisää. ihan hyvää se on.. onkohan siittä tehty mitään tutkimuksia auttaako se raskautumiseen?

ON:Ovis on tällä viikolla.. Alan tässä jännittämään ja kyttäämään millon se tulee jos on tullakseen. jos varmuuden vuoksi olis miehen kanssa aktiivinen koko viikon että ei mene vaan ohi.. Sitten pitkä odotus että tietää onko mitään tulosta saanut aikaiseksi..

Maritar84 10/28-29

...kun mennä tilaamaan ne ovistestit! En mä ilman niitä näköjään tule toimeen! =D Kunpa niistä joskus olisi hyötyäkin, tässä kierrossa, toivotaan.

Täällä on nyt mitä ilmeisemmin päivä oviksesta. Lämmöt lähtivät varovaisesti nousuun aamulla ja nyt iltalämpö oli jo 37 eli ovis on selkeästi ollut, jos se nyt tapahtui. Mitään oviskipuja ei siis tässä kierrossa ollut. Kummaa, toivottavasti olis kuitenkin hyvä eikä huono merkki :)

En lugeja vielä tänään aloittanut, katson huomisaamun lämmön kuitenkin vielä varmuudeksi, ettei se aivan romahda alas, mutta huomenna ne luget kai aloitan sitten. Olisipa niistä nyt apua..

Miruliille varovaiset onnittelut, toivottavasti viiva siitä vain tummenee!!!

Helmeeee: Jännityksellä odotan tulostasi! Miten ootkin malttanu pysyä poissa apteekista testiostoksilla. Vai odotatko postin huomenna tuovan testit? Plussaonnea sulle!

Mariiakin oli näemmä haamuillut, toivottavasti sinunkin haamusi vahvistuu!

fatmama: älä luovuta, on se ovis voinu vallan hyvin tapahtua yöllä. Tsemppiä ja plussaonnea!

lastwish: toivottavasti terot auttavat sinua raskautumaan että tulisi se viides vilperi teidän talouteenne :)

Majita: olenkin täällä palstalla joskus törmännyt ennenkin juttuihin kahdesta kohdusta. Mutta aikaa siitä on muutama vuosi, ellet se sitten ollut sinä silloinkin :) Hyvä juttu kumminkin, että gyne ei pidä sitä eikä endoasi esteenä raskautumiselle. Kovasti kärsivällisiä olette kyllä olleet. Viisi vuotta on pitkä aika. Toisaalta teillä on tosiaan ikä puolellanne, vaikkakin sitten kun kolmekymmentä kolahtaa niin sittenhän se hedelmällisyys taas alkaa laskea. Minä sinuna kyllä varmaan menisin lisätutkimuksiin piakkoin, varsinkin jos teillä on useampikin lapsi toiveissa.

mam80: tuossa vaiheessa kiertoa tullut tiputtelu voi olla kiinnittymisvuotoa. Tai sitten se liittyy estrogeenin tason vaihteluun, en nyt muista tuliko tuossa uusi nousu vai lasku estrogeenimäärässä, mutta kumminkin se voi joskus aiheuttaa pientä tiputtelua. Samoin lämpökäyrässä näkyy tuolloin usein nk. implantation dip, eli hyppäys alaspäin, vaikka kyse ei siis välttämättä ole kiinnittymisestä vaan ihan normaalista hormoonimäärän muutoksesta.

Nyt tuutimaan.

Plussasäteitä kaikille!

Koralli73 kp 16/n. 28 dpo 1 yk13

http://koralli.page.tl/ (minun kotisivuni ;) )

Miten muuten noi " oireet" muuttuu tässä ajan mittaan? Rintoja aristaa kyllä vielä, mutta ei yhtään niin paljon kun aiemmin. Pitäiskö mahdollisen raskauden aikana aristella pitempään? :P

[color=purple]Minäkin testasin tänään, negahan sieltä tuli niin kuin odottelinkin. Itseäni se ei vielä yhtään harmita, koska en odottanutkaan tärppäävän. Nautin vielä illalla muutaman siiderin hyvällä omalla tunnolla. Sit kun tulee raskaaksi niin menee taas vähintään vuosi ennen kuin voi ottaa mitään. [/color]

[color=blue]Johtuu varmaan siitä, kun on pieni lapsi kotona, niin en osaa enkä kerkiä kaivata sitä plussaa. Okei, tällä hetkellä olen varma, että kyllä se jossain vaiheessa tulee, koska olen tullut aikaisemminkin raskaaksi (eihän se aina tarkoita, että tulisi toista kertaa). Esikoisen teon aikana meni tosiaan se 8kk ennen kuin tärppäsi ja siinä ajassa tein monta negatestiä. Silloin tuli ajatus mieleen, että mitä jos ei saakaan lasta. Mutta sitten kun se plussa tuli, niin voi sitä iloa. Meillä lapsiluku jää siihen kahteen, joten voi tätä odotusta hieman pitkittää. Sitten kun teen plussatestin, niin se on sitten viimeinen plussa, minkä tulen tekemään. Haluan nauttia siitä tunteesta täysillä kun se tulee. [/color]

[color=purple]Mieskin on nyt ihan eri tavalla mukana vauvan teossa. Se on ihan seksipeto. Esikoisen aikaan hänellekin tuli varmaan ajatus, että onko hänessä jotain vikaa. Nyt kun tietää, että ei ole, niin pörhistelee itseään kuin joku kukko =) Paras aika tärpätä ois kuukauden tai kahden päästä, niin syntyis kakkonenkin kesän alussa. Silloin on niin helppo imettää pitkin kyliä ja muutenkin reissailla. Talvella onkin aikamoinen projekti lähteä kahden kanssa ulkoilemaan.[/color]

[color=blue]Toisen lapsen jälkeen onkin paljon elämänmuutoksia. Pitäis ostaa oma asunto. Tällä hetkellä asutaan vuokrakolmiossa, jossa on iso partsi ja hissi. Menee vielä, mutta miten oiskaan helpompi asua rivarissa, missä ois oma piha. Mies valmistuu vasta keväällä ja sille ei varmaan löydy opettajan töitä kesällä. Eli asunnon osto lykkääntyy kyllä sinne syksyyn. Sit jos ei osta kämppää keskustasta (mikä on todennäköistä), niin pitää ostaa auto. Velkataakka odottaa... Ois vielä reilusti opintolainaakin maksettavana.[/color]

[color=purple]Mut tosiaan esikoinen on nyt niin ihanassa iässä, että miun hellyyden kaipuu täyttyy hänen kanssaan. Neiti tykkää pussailla ja naurattaa meitä vanhempia. Ostin hälle uuden nuken ja nyt nukke saa koko ajan pusuja =). Toinen tulee sitten kun päättää että hälle on sopiva aika tulla. Itseasiassa esikoinenkin tuli ihan täydelliseen aikaan. Kerkesin saada opinnäytetyön valmiiksi sekä käydä lukukauden loppuun. Jos ois tullut vaikka kuukautta ennen, niin ois jäänyt koulu pahaan vaiheeseen.[/color]

[color=blue]Ketkä yritätte ensimmäistä, niin tsemppiä! Tiedän, että on tosi tuskallista odottaa raskautta kun vauvakuume on niin kova. Silloin aika tuntui tuskallisen pitkältä. Mut kyllä se varmasti jossain vaiheessa tärppää!

Tytteli-83

Mä en enää tiedä mikä kp mulla on kun just laskin että mulla on jo 6 päivää tiputellut niin että pyyhittäessä on tullut tippa verta mutta ei ollenkaan siteeseen eli jos se täti tästä nyt tulee niin mistä päivästä voi aloittaa laskemisen? Onks muilla semmosia kokemuksia että tämä odottelu ja piinaaminen vaikuttais tädin tuloon? kun mulla ei koskaan aikasemmin ole ollut tälläistä tiputtelua kuin korkeintaan päivä ennen alkamista mutta nyt kun tässä on jo kahdesti kuumeiltu niin kummallakin kerralla tädin tulo on venynyt ainakin viikon. No jos nyt sitten on niin ettei täti ole vielä tullut niin kp ois 30.

Helmeeee

testin. Selvä negahan se. Tunnin päästä kun vielä tirkistin niin olin havaitsevinani TOOOOOSI haalean viivan. Kaipa tuo oli vaan sen viivan paikka ku kuulsi... Jos ei tätiä tule niin la-aamuna kait seuraava testi...

Parempaa onnea muille testailijoille!

carz kp 29/27

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat