Vierailija

Parisuhteessa on vähän hankala kausi menossa. Tulee riitaa ja väärinymmärryksiä jatkuvasti. Toisaalta välillä ollaan ihan normaalisti ja meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms. Meillä on pienet lapset (1, 3 ja 6 -vuotiaat) ja varmastikaan kumpikaan meistä ei halua erota. Ei ainakaan mieheni.

Viime aikoina olen kuitenkin huomannut, että mieheni ei enää rakastele minua. Panna kyllä voi. Osittain tämä johtuu varmaan siitä, että lapset ovat vallanneet sängyn ja seksiä tulee harrastettua aika erikoisissa paikoissa. Silti jokin on muuttunut. Joskus olen miettinyt rakastanko minä enää miestäni romanttisessa mielessä, mutta nyt ensimmäistä kertaa epäilen rakastaako mieheni minua.

Kuinka kauan tällainen liitto voi kestää? Onko samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (6)

Oletko saanut kysyttyä mieheltä, mitä mieltä hän on tilanteesta?

Onko välillänne hellyyttä? Suukkoja ohikulkiessa tai haleja telkun edessä?

Vierailija:

Lainaus:

Parisuhteessa on vähän hankala kausi menossa. Tulee riitaa ja väärinymmärryksiä jatkuvasti. Toisaalta välillä ollaan ihan normaalisti ja meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms. Meillä on pienet lapset (1, 3 ja 6 -vuotiaat) ja varmastikaan kumpikaan meistä ei halua erota. Ei ainakaan mieheni.

Viime aikoina olen kuitenkin huomannut, että mieheni ei enää rakastele minua. Panna kyllä voi. Osittain tämä johtuu varmaan siitä, että lapset ovat vallanneet sängyn ja seksiä tulee harrastettua aika erikoisissa paikoissa. Silti jokin on muuttunut. Joskus olen miettinyt rakastanko minä enää miestäni romanttisessa mielessä, mutta nyt ensimmäistä kertaa epäilen rakastaako mieheni minua.

Kuinka kauan tällainen liitto voi kestää? Onko samassa tilanteessa olevia?

ap! Odota pari vuotta. Teillä on lauma pieniä lapsia. Älä nyt hötkyile, älä lähde eroamaan. Tilanne tulee muuttumaan ajan myötä. Hissukseen. Tämä on nyt tätä elämää, 2 vuoden päästä on toisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapset on tehty sillä ajatuksella, että yhdessä ollaan.

Tuntuu vaan, että suunta on tällä hetkellä huono ja mietin miten saisin kelkan käännettyä.

Tuosta omasta roolista... Olen jopa yrittänyt olla oikein viekotteleva (naurettavaa) ja jakaa hellyyttä. Tuntuu, että mies siitä pitääkin, mutta ei sitä jaksa, jos vaan itse on se hellyyden antaja. Kaipaan niitä suukkoja töihin lähtiessä, pyllystä puristelua ohi kävellessä, reiden sivelyä liikennevaloissa... Lapsia sylittelen kaiket päivät, en jaksa helliä illat miestä ilman vastakaikua. Tuntuu vaan, ettei hän enää rakasta minua niin kuin naista rakastetaan :(

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat