Vierailija

ja alakerrassa kyllä on nuorimman lapsen huone jossa leluja ja siellä saa leikkiä. Ja tää lapsi jota kielto koskee olisi 4 vuotias

Kommentit (10)

Mä suojen joskus oven työhuoneeseen, kun tulee vieraita.

Siellä on sellaisia työhöni liittyviä papereita ja materiaaleja, joita en halua vieraiden näkevän/ käsittelevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

4-vuotias ei saisi mennä yksinään edes meidän tokaluokkalaisen huoneeseen. Jos pientä vierasta ihan hirveästi kiinnostaa voisin pyytää tokaluokkalaista näyttämään huonetta, mutta sitten pitäisi tulla alakertaan vahtivien silmien alle.

voi luoja mikä asenne! ei tietenkään edes omat saati vieraat saa kohnata toisen kodissa miten lystää, mennä minne lystää tms.

suuttuisin sulle tämän kyläilyperheen äitinä, jos tietäisin että tuollaisia erityisvapauksia vaadit lapsellesi.

Teineillä un tuppaa olemaan tarkat reviirit.

Tuli tosta mieleen että meillä kävi joskus sellainen perhe kylässä jossa lapset hyppivät meidän parisängyssä ja pöllyttivät peittoja ja hyppivät tyynyillä. Mä sanoin lapsille että " meidän sängyssä ei valitettavasti saa hyppiä" niin näiden lasten äiti alkoi mulle naureskellen lässyttämään että " voi kuule, kun sunkin lapset tosta kasvaa niin huomaat ettei turha niuhottaminen kannata, mikäs tossa nyt niin kamalaa? Lapset vähän leikkii?"

Multa alkoi savu nousta korvista kun niin maireasti lässytteli ja antoi ymmärtää että olen joku aivoton ylireagoija, jolla vain pää sekaisin vastasyntyneestä. rrrrrrrrrrrrrrrr!

Lapseni on jo isoja, mutta enpä anna niiden vieläkään pöllyttää vieraiden sänkyjä ja hyppiä toisten tyynyillä.

Vierailija:

Lainaus:

voi luoja mikä asenne! ei tietenkään edes omat saati vieraat saa kohnata toisen kodissa miten lystää, mennä minne lystää tms.

suuttuisin sulle tämän kyläilyperheen äitinä, jos tietäisin että tuollaisia erityisvapauksia vaadit lapsellesi.

Meillä on juhlat nyt tulevana viikonloppuna ja mahtavaa siskon 4 v villi tenava on tulossa juhlaan. Siskoni saattaa vetää taas kerran herneet nenään. Mutta sama se, kun ei opeta lapselle rajoja.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat