Vierailija

Pupu Tupuna 1-3. Tuli hassuja muistoja lapsuudesta, luin nuo nyt ensimmäistä kertaa omalle lapselleni. Pupu Tupunat oli minun lempikirjoja pienenä, varsinkin 2. osa. Aikuiseen makuun ovat vähän liian töksähteleviä.

Kommentit (14)

Ihan viimeksi eilen illlalla Hui kauhistus! Eilen luettiin myös se Koiramäen lapset kaupungissa. Ja Majatalon väki ja kaappikellon kummitukset.

Tykkään itsekin niistä, vaikka luetaankin niitä usein.

Tykkäsivät ja tykkäsin itse. Syksyllä ajattelin aloittaa jonkun pitkän kirjan, mitä luettais koko perheen kanssa ääneen. Mutta mikä jaksaisi viihdyttää vanhempia ja 7v tyttöä ja 9v poikaa? Ei Narnia eikä Harry Potter, mutta joku olisi keksittävä. Viime talvena meillä oli hauskaa Karhukirjeitä kaamoksesta-kirjan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsen suursuosikki. Vai on syksyllä tulossa uusi Tatu ja Patu -kirja. Kivaa! Juuri lainasin kirjastosta Tatu ja Patu ja oudot kojeet (tms) ja voe video että oli taas riemastuttava. Koetin kerran googlettaa että minkälaiset tyypit niitä kirjoja tekee, mutten löytänyt mitään hyödyllistä.

Lapsi kylla tykkasi, itse olin hieman pettynyt kun muistelin omasta lapsuudestani etta Upponallet olisi olleet parempia... Pitais varmaan seuraavaksi lukea se alkuperainen Upponalle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat