Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ajattelin ettei hän koskaan katsoisikaan minunlaiseenipäin.

Noin 20v saakka haikailin häntä mutta sitten päätin että nyt herään pilvilinnoista ja on aika ihan oikeiden rakkaussuhteiden. Aloin treffailla muita poikia ja löysin miehenkin itselleni myöhemmin ja perustin perheen.

No nyt 3-kymppisenä sain kirjeen tuolta teinirakkaudeltani. Hän kirjoitti että oli minuun todella rakastunut nuorena mutta oli liian ujo kertomaan sitä minulle.

;)

Ärsyttää ja harmittaa siitä huolimatta että minulla on nyt ihana perhe!

Kommentit (2)

tosin ei teiniajoilta asti, tutustuin erääseen naiseen ja sitä kautta hänen miesystäväänsä, ihastuin heti välittömästi. 8 vuotta myöhemmin sain tietää että hän oli ihastunut minuun samalla tavalla, mutta välissä olin jo ehtinyt naimisiin ja saanut lapsia, ja heillekin oli siunaantunut lapsia, joten liian myöhään selvisi että kumpikin olisi sittenkin saanut haaveidensa kohteen kun vaan olisi uskaltanut antaa merkkiä tunteistaan. Pettämistä ei tapahtunut, muutaman kerran kävimme ajelulla kahdestaan ja juttelimme läpi yön, hän silitteli hiuksiani ja siinä se, pettäjiksi meistä ei ollut. Nyt he ovat jo muutaman vuoden asuneet kaukana mutta harmittaa välillä ettei kumpikaan silloin uskaltanut edes vihjaista tunteistaan kun olisimme vielä voineet toisemme saada...

Sen 8 vuotta oli kutkuttavan ihanaa ja samalla raastavan mustasukkaista käydä heillä kun olisin niin kovasti sen miehen itselleni halunnut...mutta olin varma ettei hän koskaan voisi minua huolia, samaa oli hän ajatellut minusta.

No, nyt on näin, mutta haaveissani otan häneen yhteyttä ja tapaamme ja... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat